mandag den 7. september 2015

Besat af gåture-Lørdag den 5 september 2015.

 Jeg tror jeg vil prøve noget nyt med at skrive min egen mening til billederne jeg starter med at sætte herind på bloggen.


Dog kan jeg nok ikke skrive noget om det allerførste billede, da der ikke rigtig er noget mellemrum ved billedet.

Det ville være så sejt hvis man kunne lave sit eget hus ud af en kage-eller bare noget andet som helst, hvad hjertet ville kreere-Så god er jeg dog ikke til at bage.
 Når jeg skriver tilbage med kun et ok(uden en smiley..jeg sender altid en smiley tilbage til folk, for jeg kan faktisk ikke lide at sende beskeder uden smileyer) så kan det betyde mange ting.

Jeg har enten rigtig travlt og har ikke tid til at skrive mere end ok.
Jeg forstår ikke rigtig smssen/beskeden.
Det er til en personjeg ikke kender så godt, eller en person jeg kender, men vil ikke virke for anmassende.

 Hahha, nogle gange kan jeg godt gøre ting, som jeg efterfølgende tænker" wow, det var egentlig romantisk, sødt, dumt eller overraskende anderledes.

Men det tror jeg vi alle kender.






Jeg kom op kl 10:30. 




Lukkede hestene ud. 






 Drak lidt the, for idag fastede jeg jo.

 Og læste lidt avis.





















 Jeg startede med at rydde op i vaskemaskinen.

 De sko jeg købte da jeg var i london med landbrugsskolen i 2013, er blevet alt for slidte, så dem kan jeg desværre ikke bruge mere...og de skal smides ud.

De har betydet en hel del for mig, da jeg har oplevet mange ting med dem.

Jeg har brugt dem til idræt på vuc, og gået rundt med dem på landbrugsskolen.
Gået igennem sne og sjask med dem.


De har været tæt på mit crush(men det fortæller jeg ikke om, hahah)


 De er fra BK British Knights.

Her:(keh købte dem dog ikke på internettet, men i en rigtig butik i london.)

http://www.shopalike.dk/sko/british-knights/sneakers/?k=british%20knights%20sneakers&mt=b&c=40145457027&gclid=Cj0KEQjwyK-vBRCp4cymxermx-EBEiQATOQgh-KIckkiMOqvvEDmyzmYqHmksIAEXcy7iCDntv3N0ZQaAnHO8P8HAQ

Jeg søgte lidt for at finde mine sko derinde, og jeg tror jeg fandt dem.

Her:

https://www.zalando.dk/british-knights-atoll-sneakers-high-sort-b2412a012-802.html?wmc=COM45_1881701


 De er helt ved at falde fra hinanden.

 Jeg gik mig en tur på marken.
 Jeg havde fundet nogle gamle sko ude i vores gamle vaskerum.

Jeg kan faktisk ikke huske om det er mine eller Alice(Det er ikke Idas stil, så jeg er sikker på at det ikke er Idas)
 Men jeg kan godt passe dem, så dem tog jeg da bare. :)



 Det er så typisk at det begynder at regne voldsomt lige når man kommer ud af døren, men jeg VILLE ud og gå på marken.































Derefter gik jeg bare lidt rundt på vores gård. 






Og inde på marken hos Pinkey og Bruno. 

















 Jeg havde faktisk ikke særlig meget lyst til at gå indenfor igen, jeg ville bare gerne være udenfor og føle blæsten og den friske luft.

 Så jeg gik mig en tur mere.












Hvis i ikke har opdaget det endnu, så har jeg faktisk taget mine hair-extensions i.

Jeg vil bare så gerne finde ud af hvordan man sætter dem i, så det ikke kan ses at man har dem i, for jeg elsker følelsen af langt hår.

Det længste jeg har haft er det jeg har nu..det gror aldrig mere end til lidt ned over skuldrene, og min drøm er at få så kangt hår, at det kan røre min navle..og det kan det ikke endnu...det er rimelig trælst.
























Haha, på hele turen, har jeg faktisk været ved at tabe mine bukser, fordi de er for store til mig, haha..rimelig akavat.. jeg blev nødt til at holde dem oppe i en knude på noget af turen, og det er sådanne bukser der former ens rumpe, så i kan selv gætte resten, haha..rumpe-pigen..:´) haha.






Hjemme. 

 Jeg havde vasket nogle gamle sko, jeg brugte på efterskolen(dem fandt jeg også ude i vores gamle vaskerum)
Jeg er nemlig igang med at smide nogle gamske sko ud, men kun dem der er slidte.
Min plan er at slide nogle af mine gamle sko op, så jeg kan begynde at gå i nogle af mine nye sko..for se det i øjnene..jeg har alt for mange sko..:)

Jeg havde vasket dem i vaskemaskinen.


 Farvel gamle sko..de var faktisk mine ynglingssko.. og nu ligger de i skraldespanden.
 Jeg fik de 2 vikinger ind.



 Og mættet kattene.

 Og så var der tid til pretty little liars.
 Og en masse the.

 Sammen med Prudst.








 Ja, jeg ville så meget give min mad op til min kat..eller endnu bedre dele den med min kat..
Mine dyr(udover min familie og venner)betyder alt for mig.

De er dem der ALTID er der, når man kommer hjem, og når man er ked af det, knust, glad, lykkelig, eller sur, så kan man fortælle ALT til dem, uden de siger noget videre.

De er bløde, og altid der til at agere bamse(bare være påpasselig, for de er jo ikke bamser, men levende væsener.)
 Haha,det er sandt at man altid efterlader spor, ligemeget hvor man går hen.

Jeg har for eksempel efterladt spor på efterskolen, landbrugsskolen, praktik, og vuc, hos de mennesker jeg nu kender.

Hvorend jeg har været på ferie, har jeg efterladt spor, iform af fodspor, man nok ikke kan se mere.
Måske har jeg inspireret nogle med min tøjstil, hårstil, makeupstil eller madstil, sprog eller denmindste detalje, man ikke engang selv kan gennemskue..








Ingen kommentarer:

Send en kommentar