onsdag den 2. september 2015

Ipad holder fra kina/Japan-Onsdag den 2 september 2015.




 Stod op kl 11.00 idag.
















 Op kl 08:30.
 Der var kommet en pakke til mig.
 I pakken var der en ipad holder.
 Ipad holderen kan være spændt fast på bordet, så man ikke får ondt i armene af at holde den.


 Jeg tog mig et bad.








Jeg havde ikke lige lyst til at tage noget sminke på overhovedet idag. 

 Tiiiid til at lave en smoothie.




 Den var faktisk ret god, men næste gang, må der nok godt være mindre is i, for den var lidt fløde-agtig selvom at der jo ikke var fløde i.

 Jeg så lidt pretty little liars.






Og var lidt ude og gå rundt på vores gård.













 Lukkede Pinkey og Bruno ud.


















 Det var faktisk et overraskende fint vejr, selvom at vi er ved at bevæge os ind i efterår nu.

Jeg lagde mig på græsset og hørte musik, og stalkede folk på instagram.























 Kan i huske ham Johannes nørgaard fra xfactor sidste år..jeg sys han var rigtig god.
Han og en ven har lavet en side, og 2 sange, jeg elsker hans stemme..han har en vidunderlig stemme.

Jeg hører faktisk hans sang nu:-)



Hahah, da jeg havde ligget der i lang tid, så var der kommet et spor af mig.




 Så gik jeg på blomme-rov.

Vi har så mange forskellige blommer på vores gård, og jeg elsker at gå rundt og spise af dem.











 Jeg spiste derefter min salat.

 Og så pretty little liars.






















Til kaffe, havde Ida købt negekys.






 Hele familien sad og hyggede os.
 Jeg fik lavet et billede på instagram.







 Til aftensmad fik vi en rigtig rigtig god lasagne.


 Zumba skulle have startet idag, men det blev aflyst, så jeg skulle ikke til zumba idag.

Så det opstarter næste onsdag istedet for.

Mig, Ida og Alice gik istedet ud på græsplænen med lidt musik og dansede rundt, og tog fjolle-billeder.












 Hhahah, vi lavede en slags slåskamp(altså ikke rigtigt, men vi prøvede at tackle hinanden)
Da mig og Ida var igang med en tackling, vidste vi ikke at Alice tog billeder...hahaha..det var ret sjovt.


 Hahha, her ser det ud som om at jeg har fuldstændig styr på det..
 Og så sker det her, hhaha..Jeg gad ikke mere, og lagde mig til at sove..:)..hahah...

Jeg er jo meget lille(lavere og mindre end Ida og Alice, så det er svært for mig at tackle dem, hahah)

Hahah, det er derfor ret sjovt, når jeg har tacklet slagtesvin på de 115-120 kg.


 Og så tog vi fjollebilleder.















































Osv osv, der er ret mange :)..haha.. 






Jeg ville mega gerne se danmarks næste topdel, da jeg altid har fulgt med i det..sidste år var zumba om mandagen, så der kunne jeg godt se det, men nu er zumba flyttet til onsdag.....så nu kan jeg ikke se det...

Det er faktisk ret ærgeligt...
Nu er der drenge med i, og de var ikke så grimme, det jeg så, haha:D 

Man kan vidst ikke se det online, for så skal man betale 30 kr for 24 timer...Det vil sige at jeg skal vente til det er færdigt, for så kan man vidst godt se det.:)

 Jeg fik ikke lov til at se det idag, da min mor absolut ville se noget i tv, og når mor skal se noget i tv, så SKAL hun se det..haha...everytime..

Jeg fik kun lov til at se de sidste 20 minutter af det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar