søndag den 13. september 2015

Prøver wii af-Lørdag den 12 september 2015.

 Haha, jeg begynder dog ikke at drikke rødvin, når jeg ser mit crush flirte med andre, haha :)

Men, ja, kender følelsen;-)
 Årh, ja, der er ikke noget der er sødere end forskellige dyrearter der kan sammen...når jeg får nogle dyr en dag, så håber jeg at de alle kan agere sammen.
 Ja, du tænker jo ikke ligefrem klart når du sover, men du drømmer jo.

Jeg elsker når man kan huske sine drømme.
 Ej, hvor er det en fin buket blomster...alle slags blomster er jo flotte på hver deres måde.


Jeg sad lidt og kiggede mine gamle blogindlæg igennem, og fandt ud af af idag for 1 år siden begyndte jeg på vuc.

Det er gået ret hurtigt.
 Det var mit første outfit på vuc.




 Og dette var mit ALLERFØRSTE indlæg på min blog.
Jeg har skrevet blog i snart 4 år nu.



 Op kl 09:30.
 De gæster der boede i vores bed and breakfast havde deres falke med, da de skulle hen på Danfoss. universe og optræde.

De havde sat 2 pinde/pæle i jorden, som falkene kunne sidde på.

Falkene kom fra et sted i amerika...så de findes ikke i danmark.






 Jeg lavede mit specialité.

Pitabrød med æg, bacon og hamburgerryg.
 Jeg skulle være hurtig til at spise det, da far ville kære mig og Alice til sønderborg.

Da jeg havde spist op, gjorde jeg mig klar til sønderborg.


 Jeg skulle aflevere denne her bog på biblioteket..

Jeg har slet ikke fået læst den.,...jeg tror jeg læste 14 sider, og så gad jeg ikke mere, dor den interesserede mig faktisk ikke.

 Og denne her serie har jeg jo fået læst færdig.


 Jeg sad og læste denne på vej til sønderborg, da jeg gerne ville læse den færdig....jeg fik dog ikke læst den færdig, inden vi kom til sønderborg.






 Så var vi på biblioteket.

Ida skulle arbejde, så hun var ikke med.





 Vi gik også lidt rundt og kiggede os lidt omkring, hvis nu vi fandt andre spændende bøger.







 Lidt efter gik vi udenfor igen.





 Vi ville lige en tur ind i kvickley.


Turen gik ind forbi deichmann bare for at kigge lidt. 

Jeg prøvede nogle ret lange støvler, de passede bare ikke rigtig til mig, og min stil.





Jeg er rigtig godtil bare at efterlade alle mine ting et sted i en butik, og så så bare gå fra dem,.,haha, jeg ved det er dumt .)



Søstrene Grene nu. 




















Jeg fik købt en slush ice i Føtex..jeg elsker deres farver, temperatur og smag selvfølgelig. 







Og så tog vi bussen hjem.










 Så gik vi hjemad.











Vi gik og hørte musik på vejen hjem.


Se, Pudst ligger midt ude på vores gårdsplads, og er fuldstændig ligeglad med alt.

Heldigvis passer gæsterne godt på..men hun kan da godt lige flytte sig lidt.
Min far arbejder meget tæt på hvor de laver de her is, og de er sååååå gode.
Det er hjemmelavede is, og de smager så friskt og er så lækre.

Man behøver at smage dem.

Dog er de lidt dyre, da de er hjemmelavede, men det er det værd...jeg gav 48 kr for denne her i føtex.



I søstrene grene fik jeg købt lidt the..jeg mener den hedder noget med cirton shane lemon....dumt jeg ikke lige kan huske navnet på den.






Gratis blad fra deichmann. 

Jeg kan ikke komme med til det her, da jeg er i tyskland den dag, men ellers kunne det være sjovt at komme med til.

På biblioteket fik jeg lånt en letlæst bog på fransk.

Og en hulens masse dvdér/cder om det franske sprog, da jeg mega gerne vil lære fransk, og man kan jo godt lære det af sig selv...så hvorfor ikke? :)













Jeg fik endelig spotify premium, da jeg har det med i mit mobilabonnement, så jeg kan få det gratis...jeg har bare ikke kunne finde ud af at installere det..men idag kunne jeg mærkeligt nok.  





Jeg sad og lavede lidt blog, og så lille nørd.
Jeg elsker at se lille nørd, det er vildt underholdende.




Og så gik jeg igang med at prøve alle de wii spil jeg havde lånt på biblioteket.


Det her spil manglede jeg en mikrofon til, så det kunne jeg ikke rigtig spille.



Men jeg kunne se forskellige musikvideoer.
Jeg gik lige ud og lukkede hestene ind.
























Fodrede de små dimser. 


Gik igang med at prøve wii zumba-spillet.
Det var lige så hårdt som det rigtige zumba, men jeg sys det er sjovere i virkeligeden sammen med rigtige mennesker i en rigtig hal.
Man skulle have sådan et bælte på, hvor fjernbetjeningen skulle være i.
Sims wii skulle da også lige prøves.

Det var ret svært at skifte tapet og bygge huse med en wii-controller, men til gengæld var det ret sejt at man kunne gå rundt over hele byen og snakke med de andre simmere, det kan man nemlig ikke på playstation eller på computer.




Man kunne også gå rundt på stranden.

Hahaha, det var også ret underligt at min simmer rendte rundt i  undertøj eller badetøj...eller hvad det nu var, men jeg kunne ikke rigtig finde ud af at ændre det.
Og bade i søen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar