torsdag den 24. september 2015

Æblesamling-Torsdag den 24 september 2015.

 Jeg kan faktisk godt huske at mig og mine søstre legede med disse her da vi var små.
De hedder Polly Pockets.

 Nuurh, katten smiler faktisk :)
Det ligner lidt vores kat Harald.
 Jeg ved hvad billedet hentyder til.

Billedet hentyder nemlig til serien ugly Betty..det var altså en god serie.
 Den kat er ret galhovedet..haha :)





Op kl 08:30. 

 Jeg kunne opgradere softwaren til en ios 9, så det gjorde jeg.

 Sådan der.
 Ej, det ser så smart ud nu..med den nye opgradering.

 Jeg tog mig et bad.















 Spiste lidt morgenmad.
 Mig og Ida ville lige hurtig til sønderborg..jeg skulle aflevere denne film..jeg har dog ikke sået set den..da det her er 3éren, og jeg har ikke nr 1 og 2..
 Vi gik afsted hen til bussen.















 Vi starter altid med at gå hen til biblioteket.













 Hmm..denne her bog ser god ud.

Når jeg finder en bog der ser interessant ud, så plejer jeg bare at tage et billede af den, og så tjekker jeg den nu, når jeg mangler en ny bog at læse.


 Vi skulle ned i genbrugsbutikken, da Ida havde set en bluse hun gerne ville købe.





 Derefter ville vi gerne have en sandwich fra Sillesmad.












 Vi spiste den på vej ned til bussen.





Vi skulle nemlig hurtig hjemad, da Ida og Alice skulle til en Mac Demarko koncert i Århus...mor skulle køre dem derover, men så kunne hun få besøgt sin kusine, der heldigvis bor i århus..jeg er ikke fan af Mac Demarko, men det er Ida og Alice, så derfor er jeg ikke med:)




















 Og så gik vi hjemad.





 Prudst hun er bare vild efter godbidder...jeg plejer nemlig at ligge et par lige der hvor hun sidder på billedet.
 Jep, hun opdagede godbidderne.




 Jeg lukkede hestene ud.




Hov, hvorfor vender billederne den  forkerte vej??..nå..tekniske fejl kan forekomme^^

















Jeg skiftede hestenes vand. 

 Vaskede noget tøj.


 Farmor var igang med at rengøre hønseburet..vi har jo haft vores sidste høns, for vores farmor er nu 86 år..så hun vil ikke have høns mere..Min farmor er virkelig en stærk og selvstændig kvinde..im proud of her:D

Jeg vil dog gerne have høns en dag igen.

 Så fik hestene rent vand.

 Hhaha, Prudst lå og sov på kanten af kurven med handsker og tørklæder.



Jeg hentede det nyvaskede tøj. 


 Vaskede lidt mere.

 Jeg skulle slå græs her når min far kom hjem fra arbejde, så jeg gik ud for at samle vores nedfaldsæbler op, da jeg har det dårligt med at skulle køre dem over med græsslåmaskinen.

Det blev til 2 spande fulde.


 Vi har ca 15 æbletræer, så det er ret mange æbler..dog er de ikke modne på samme tid.
 Der var en af  gæsterne fra vores bed and breakfast, der gerne ville betale før tid, men der var far på arbejde(hvilket sker ret tit) så vi må sige til gæsten at han eller hun skal vente lidt, fordi vores forældre ikke er hjemme på det tidspunkt..nå, men så da far kom hjem, og jeg gik ud til bilen,..så var der en bil, men ikke en far.

Kender i ikke godt det, at når der er e person i skal bruge,så er personen der ikke? :)
 En bil, men ingen far(jeg fandt ham dog, og fik det fortalt :D)





 Masser af mad til hestene.


 Buret er helt tomt nu.




 Jeg sys det er sødt at farmor(det er nemlig hende der fodrer hestene om morgenen og aftenen) putter hestenes mad op i spande, inden hestene får maden.



 Nu er der ikke nogen der sidder i sofaerne, så nu kan jeg godt vise hvordan deres placering er i stuen.

Jeg ha stadig ikke rørt eller sat mig i dem..jeg skal vinde den romkugle.





 Jeg elsker at ligge et par godbidder ud på gulvet, så Prudst kan underholde sig med et par spændende godbidder.

 Jeg fandt mine høretelefoner der har bluetooth sat ti, så det vil sige at de er trådløse.
 Haha, Prudst vandrede rundt i Alices værelse.


 Jeg gav mig til at slå græsset.











 Jeg holdt en pause ved blommerne..jeg sys det er ret klamt, når man finder en orm i blommen..aaaadd......jeg er en af dem der virkelig undersøger en blomme før jeg spiser den, for jeg skal bare ikke spise en orm.




 Jeg plejer at åbne dem helt, og tage stenen ud, før jeg spiser dem.

 Jeg hader en af vores buske i haven, for det er et træ, der bare stikker en, når man kører forbi den på græsslåmaskinen.






 Nu er vores æbler så småt ved at være gode.

 Det begyndte pludselig at regne, og så er det ikke så nemt at køre op ad bakke..så græsset kunne ikke blive slået på vores bakke, da det var så glat at man bare gled rundt..og jeg vil jo ikke ødelægge vores græsplæne.











'





 Lukkede hestene ind.





















 Fik det sidste tøj ud af vaskemaskinen.

 Fodrede kattene.

 Jeg kan faktisk ikke huske om jeg fik vist denne "krukke".

Mig og mor fik købt den sammen, da vi begge rigtig godt kunne lide den.
 Den er så søøøøød.


 Jeg sad og spiste mit japanske slik, imens jeg lavede blog.

Jeg har jo filmet det, så nu skal den bare redigeres..jeg håber jeg må låne min lillesøster Alices computer, til at redigere på, da min computer er for langsom, og jeg ved ikke hvordan jeg får videoerne fra mit kamera og over på min ipad...ipaden er super god at redigere på..
 Jeg lavede blog for igår.
 Fik fyret op i kakkelovnen.
 Så kunne vasketøjet nemlig stå foran den varme kakkelovn og tørre.




 Jeg fik lavet en kop kakao, imens Prudst kiggede interesseret med.

 Jeg fortsatte med blog.





 Så lidt danmarks ninja warrior, der kommer hver torsdag kl 20:00 på kanal 5.

Det er vildt hvad de kan i programmet..jeg ville mega gerne prøve det.












Derefter lavede jeg blog for idag.


Nu vil jeg ind og se natholdet, og derefter danmarks næste topmodel...min mor, og søstre kommer nok hjem ved midnat, efter koncerten.



Det er faktisk hårdere at søge job end jeg troede..jeg har nemlig været igang med at søge et par steder..men de vil gerne have erfarne..har jeg fundet ud af..det er sgu lidt irriterende..hmm..må bare blive ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar