søndag den 20. september 2015

Åbent hus på Gråsten landbrugsskole-Søndag den 20 september 2015.

 Det her billede af glasset med vandet i, er så smukt, og perfekt fotograferet.
Det giver en følelse af lethed.
 Jeg troede faktisk at det var et forskelligt par, men de må have tabt sig enormt meget inden deres bryllup, og det er sgu flot af dem..det tager jeg hatten af for.
 Det er faktisk rigtigt at vandmeloner, indeholder rigtig meget vand, og er perfekte til at opfriske og afdehydrere en om sommeren.

Og så smager de jo også godt.
 Justin Bieber, han er bare Justin hot Bieber, haha :)






Op kl 09:10. 



Fik hurtigt morgenmad.

Mig og far ville gerne til åbent landbrug på Gråsten landbrugsskolen,  så vi skyndte os ud af døren, vi havde ret meget travlt.

 Ida, mor og Alice kørte til sønderborg for at aflevere Idas veninde i sønderborg, da hun skulle med bussen til københavn, hvor hun jo bor.

Alice og mor skulle til en koncert i århus med seasick steve.

Ida blev i sønderborg.




 Så mig og far kørte til sønderborg for at hente Ida, da hun også gerne ville med til åbent landbrug.
 Jeg havde hurtigt fundet noget andet tøj at tage på.

 Der kørte en Limousine foran os i ca 10 minutter...Det er en ret fed bil.

 Så var vi på Gråsten landbrugsskole.

 Mig og Ida blev sat af, da far lige skulle arbejde lidt.


Vi fik købt lidt kage og cola, da vi havde gået rundt på skolen i lang tid, og kigget os omkring. 




Det var rigtig dejligt at være tilbage på skolen, og bare se skolen igen..Da det var en af de bedste tider jeg har haft, da jeg gik der.

Jeg var i det miljø, jeg elsker, og de ting som interesserer mig, så det var bare fantastisk at være tilbage igen.


Ville gerne skrue tiden tilbage, og nyde det endnu mere.


Mig og Ida var oppe på den gang, hvor jeg boede på grundforløbet.
 Eller rettere sagt over det hele...der er desværre nogle billeder der er gået tabt...da jeg har så lidt plads på mobilen, det er ret ærgeligt..





 Da vi havde været på skolen i 2-3 timer, gik mig og Ida en tur ned til Gråsten by.










 Vi tog ind i fakta.

 Vi satte os ned på en bænk, og ventede på at far kom og hentede os.






 Jeg fik købt en kakao, som jeg så sad og drak.
Da far hentede os, kørte vi til sønderborg, da mig og Ida gerne ville til Promusica koncert i Alsion.

Det er gratis, klasisk og bliver holdt et par gange om året.















Men vi kom der hen, da kl var 15:00 og det var der det startede, så Ida ville ikke snige sig derind, da hun sys det var uhøfligt, at komme for sent.

Jeg sys godt at man kunne snige sig lige så stille ind, og sætte sig ned, men så belv vi enige om at lade være med at snige os derind...det var ærgeligt at vi ikke nåede det denne gang, da der var en der skulle spille violin, som vi har gået i friskole med, og det er jo spændende at høre en man på en måde har kendt engang.
Far var ikke kørt ret langt, heldigvis var broen ved at åbne sig, så vi kunne lige nå at løbe hen til bilen, og sætte os ind.

Vi nåede det.










Så kørte vi istedet hen til ford biler, til åbent hus.

Min mor vil nemlig gerne snart have en ny bil..vores biler lige pt er en gammel passat(over 20 år gammel) og en gammel polo(snart 35 år gammel) så det er ikke ligefrem de nyeste modeller, haha..


Hver gang jeg sætter mig ind i andre folks biler(det er dog ikke lige så tit) sys jeg bare det er så underligt at sidde i en hel ny og ren bil..der dufter af ny bil..det er så underligt...jeg er virkelig bange for at gøre den beskidt eller ødelægge noget i den, haha...kender i følelsen?.
Derefter tog vi ind på jysk sengetøjslager, da min far skulle have nyt sengetøj til vores bed and breakfast.
Derefter Bilka.

Der er bare SÅ mange billeder der er forsvundet, haaha...må snart se at få mere plads på den mobil...:/





Da vi kom hjem lukkede jeg hestene ud i det overdejlige vejr, der har været idag. 














Jeg vaskede og skrællede et par kartofler.
Ida lavede nogle grønsager.





jeg fik dækket på bordet, og Ida styrede kødet.
Så var der en fin aftensmad til os...Mor og Alice er jo til seasick steve koncert i århus. 


Fodrede kattene..vi har ikke mere snask, som jeg kalder det der flydende kattemad i poser, så de blev nødt til kun at spise tørfoder.
Det var de bestemt ikke tilfredse med..de var helt forvirrede...
Må snart købe noget nyt til dem.







Nu vil jeg lave blog og smutte i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar