onsdag den 2. september 2015

Bokwa startede idag-Tirsdag den 1 september 2015.




Jeg kom først op kl 11:00 idag.











Jeg skulle lige hjælpe lidt med oprydning i vores bed and breakfast, hvor jeg skulle sætte noget morgenmad op i et af værelserne, da vi også serverer morgenmad ved betaling og tilmeldelse.

Prudst var lige med.













Jeg lukkede lige hestene ud.












Jeg har allerede hørt Justin Biebers sang what do you mean 1000000000 gange...jeg elsker den.. 

Jeg hørte den omkring 15 gange da jeg ryddede op i køkkenet.
Ida var igang med at lave æblegrød(hun har fri fra arbede hver tirsdag)...men det kom hun til at brænde på, da hun glemte det..haha..hun skulle også hen til en ven, så hun havde egentlig heller ikke tid til at spise det.



 Og så kom Alice hjem fra skole, lige da Ida tog med bussen.

Mig og Alice sad lidt og kiggede på gaven til mormor, da den var kommet til os.






Jep, gaven er et billede af os alle sammen.

Min mormor har ikke internet, så jeg håber ikke at gaven slipper ud til hende(så ikke sig det til hende)..haha..ej, hun har heldigvis fødselsdag om 3 dage..


Jeg ville virkelig gerne cykle en tur...så jeg hentede min cykel.











Og så cyklede jeg til Augustenborg..jeg havde virkelig lyst til at cykle derhen..aner ikke hvorfor.








Det skal lige siges at jeg ikke har musik i ørerne, når jeg cykler, det tør jeg ikke...så musikken er bare højlydt.






Jeg fllfjkjfinng hader cykelhjelme, for de klør, og gør så ens hovede er varmt, og det kan jeg ikke lide...men jeg vælger sikkerheden først.




Jeg tog lige ind på superbrugsen.

Og cyklede videre igen, efter mine køb.

Det blev til tyggegummi, kakao, mountain dew. og en slikkepind.

Hahahahha..



Jeg drak lige min mountain dew, som er en sodavand..hvis i ikke kender den slags.












Og så gik turen hjemad. 












Der var MODVIND hele vejen op ad bakken, forbi fiskesøen...MFJLDFND,FKWBFKBMK..!!!!..modvind er lort..:)

Hahaha, men jeg klarede bakken ;-)



Endelig hjemme.
Jeg var pooped..:)




Lukkede hestene ind.














Fodrede kattene.




Jeg havde lavet en smoothie og et parisertoast, og så hyggede jeg mig med pretty little liars. 

Da kl var 18:30, tog jeg bussen til sønderborg, da jeg starter på et bokwa-hold.

Bokwa er en slags sport, men det kan i søge på google hvis i er interesserede.
Jeg blev nødt til at cykle op til bussen, da jeg kun havde 5 minutter til at komme derop, og det tager omkring 10 minutter at gå derop...så cyklen var hurtigere.








Jeg nåede det heldigvis. 





 Så var jeg i sønderborg.

Bokwa startede 19:15, så jeg havde lidt tid.

Så jeg gik lidt rundt i sønderborg.




Jeg gik op til fakta, for at se om der var nogle metroxpress-aviser.

Da jeg gik på vuc, så fik jeg altid en med hjem, hver dag, for jeg sys de er rigtig gode at læse.

Nu kan jeg jo ikke læse dem mere...
Men der var ingen...så jeg gik tilbage.




Til der hvor bokwa er. 













Efter bokwa skulle jeg jo hjem..inde på bokwa-siden stå der at det slutter 20:05... men det sluttede faktisk 20:15, og det er der hvor min bus går...så jeg missede bussen...Så skal jeg vente en time på den næste...ØØØØV....heldigvis går min søster til guitar på samme tidspunkt, samme dag i sønderborg...så det er heldigt, og hun ventede på mig. 






Hun havde glemt sine høretelefoner henne hos hendes ven, så vi gik tilbage efter dem.






 Og så kunne vi lige nå at gå ind i føtex inden den lukkede.




 Vi havde 9 minutter inden den lukkede.






Og så ventede vi derefter på busstationen. 







Jeg havde købt nogle nødder, som jeg sad og spiste.



Det var en ret fancy bus, vi var med.


Og så skulle vi gå hjem i mørke...det er jo snart vintertid igen..





Hjemme.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar