søndag den 13. september 2015

Dagen før tyskland-Søndag den 13 september 2015.

hahahahhahah, Jeg har faktisk prøvet at lægge en masse kattepiller oven på vores katte..det er hylende morsomt, når de ikke opdager det...og nogengange når de vågner, så opdager de det næsten ikke før de rejser sig, eller lugter mad i deres nærhed.
 Yes, one of the best feelings.
 Jeg håber rigtig meget at de venner jeg har lige nu, altid vil være i mit liv, og aldrig vil bryde eller miste kontakten med dem.

Selvfølgelig er der et par stykker man har eller vil miste kontakten til..men bare man altid har nogle man kan regne med.
 Hahah, ville ønske jeg kunne se det syn i vores svømmehal.







 Igår fik jeg lagt et billede ind på instagram...det er dog et gammelt billede, men jeg havde en fin lille tekst til billedet, så det billede skulle ikke spildes.





 Det er faktisk international chokoladedag idag.

Jeg vidste det dog ikke før jeg så det idag...hhah, så jeg fejrede det kun med noget pålægschokolade på mine rundstykker.





 Vi havde problemer med internettet igår, så derfor kunne jeg ikke lave blog-indlægget igår.

Så jeg fik læst min bog færdig.

 Her til morges kom jeg op kl 08:23.


Da jeg stod op, regnede det ret voldsomt, men det var meget meget hyggeligt.




Vi fik søndagsmorgenbord, imens regnen piblede ned fra himlen. 















 Efter morgenmaden sad vi og snakkede.

Jeg sad med søde Prudst på skødet.



 Jeg kan faktisk ikke komme over den bane jeg er i nu, i spillet toy blast...jeg har prøvet i ca 4 dage, og nu gider jeg ikke mere, haha :)

Det er et sjovt spil og man bliver en anelse afhængig af det...men det fylder også meget på ens mobil....så nu sletter jeg det..så kan jeg måske også tage normale billeder igen, når der kommer lidt mere plads på min mobil.
Jeg var kommet til level 58.


Denne her appelsinjuice er altså virkelig god.

Der er de rigtigestykker appelsinkødstykker i, og smagen er bare rund og lækker.
Prudst nød det.

Da regnen stoppede, kunne Pinkey og Bruno lige komme lidt ud.



Derefter lavede jeg blog for igår.





















Jeg rydde morgenbordet op, imens Pudst lå og snorkede på stolen.
Fik lidt af min cherry cola i et af vores fine glas med isterninger i.

Jeg tog mit et dejligt varmt bad.






Ja, mig og min mor tager jo hen til min mormor i aften, og overnatter, da vi skal hen og besøge min mormors søster og familie i tyskland.

Jeg har kun været dernede en gang før, og det var sammen med Ida, mor, og far..Alice blev hjemme, da hun var alt for lille.

Jeg må have været omkring de 6 år, og Ida var nok 4 så...det eneste jeg kan huske er deres køkken, og at de havde en masse ispinde, haha..og de smagte jo godt, ellers ville jeg nok ikke kunne huske ispindende..Og så en legeplads, der lå tæt på deres hus.

Jeg glæder mig til at se om jeg ser noget jeg kan huske.

Ida og Alice skal jo i skole og på arbejde, så de kunne desværre ikke komme med..men det kan jeg jo.

Haha, der sad en sommerfugl på vores vindue..den var ret stor faktisk.





Jeg gik egentlig op for at pakke til ferien, men jeg endte med at læse 3 kapitler i min bog, som er lånt på biblioteket.

Den er virkelig god, og jeg prøver på at lade være med at læse i den, for så kan jeg læse i den, på vej til tyskland i morgen, da vi skal køre i 7 timer.

Men jeg kan ikke lide være...:) 




Men så gik jeg igang med at pakke.



Jeg tænker at jeg rejser ned til tyskland i dette her tøj, da det er varmt og behageligt.




Vi tager afsted fra min mormors søster fredag den 18, og er hjemme 7 timer efter.
Nu vil jeg lige lave dette indlæg for idag.

Alice sad og lavede lektier.



Lige der gloede Alice rimelig meget på mig, hahaha:)..jeg irriterede hende vidst ret meget med en lille sang.:-)








Fik i set mit harzen-indlæg?.

Her:
http://mai-brittjensenketelsen.blogspot.dk/2015/09/harzen-2015.html

Vi kører hen til min mormor ved 19:00-20:-tiden i aften...jeg vil prøve så godt jeg kan at tage billeder til et indlæg om turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar