mandag den 28. september 2015

Smadrede mobilskærmen på Iphone 4s-Mandag den 28 september 2015.

 I nat stod mig, Ida og Alice op kl 04:30, da månen skulle være rigtig flot og rød.

Jeg kom derud i kun en t-shirt og sko..wauw, det var koldt:)..men det var det værd, for den var altså rigtig flot.

Det er ret surt at man ikke kan tage gode billeder af månen med sin mobil..det bliver bare gråt eller sløret.

 Det er ikke mig der har taget dette billede, så jeg var lidt "hmm..skal jeg poste det eller ikke?"..så derfor skriver jeg lige at jeg IKKE ejer billedet.

Men waaauw, den er virkelig smuk!!..
 Og da kl blev 05:00 gik vi alle i seng igen.

 Mig og Ida stod op kl 09:30 næste morgen...Alice skulle jo i skole, så hun var oppe kl 06:30.






Nu kan man virkelig se farverne i mit hår..jeg elsker det!:)











Mig og Ida sad og læste lidt aviser og blade.






 Jeg lavede blog for igår.
 Lukkede Pinkey og Bruno ud.










Så skulle de lige tackle hinanden lidt, inden de løber viiiiildt rundt på marken.





 Vejret var utrolig godt, og det føltes som om sommeren kom tilbage-det var SÅÅÅ dejligt..så mig og Ida gik os en tur.




























 Vi gik forbi byens folkeskole(vi har aldrig gået i skolen, vi har kun været til tandlæge og gået til gymnastik der..der var faktisk også et offentligt bibliotek der engang, men nu er det kun til skolebørnene.),,,vi er jo friskolebørn..



















Det var en rigtig dejlig gåtur. 

 Vi satte os udenfor og spiste kaffe..
Jeg spiste lidt yoghurt og Ida fik rugbrød.

Jeg er ikke særlig glad for rugbrød med kerner, og vi havde kun rugbrød uden kerner, så derfor det mærkelige madvalg.

 Hahha, Hvad laver Prudst lige med sit hovede der? :-)
 Harald var igang med at spise lidt pølse fra Idas pålæg.
 Lidt senere gik vi op til bussen, da Ida skulle på arbejde, og på vejen derop, holder jeg min mobil i hånden, kommer til at gå ind i Ida med min hånd..mobilen ryger ned på asfalten med skærmen nedad....og det var så den dag jeg flækkede min mobilskærm....:(

Men den virker heldigvis stadig, den er bare ret revnet nu..
 Vi sad og ventede på bussen.






 Da Ida var kørt med bussen, gik jeg hjemad.





 Det var så varmt at man bare kunne gå rundt med kortærmet bluse.

Jeg prøvede at tage billeder af min mobil med ipad, så man kan se revnerne på skærmen.


 Yep, sådan ser den ud nu...det er ikke særlig pænt eller heldigt..




 Prudst har en form for indre ur, da hun altid sidder ved sin madskål ved 17:00-17:30-tiden..men det er klat, for det er omkring der vi fodrer kattene.








 Lukkede hestene ind.


















 Jeg gik op på mit værelse for at rydde lidt mere op.

Jeg fik mine planter stillet fint op..De 2 små har jeg selv købt, for ca 2 år siden, og den store fik jeg til min 18-års  fødselsdag.

'





Jeg prøvede lige igen at få et billede af hvordan den ser ud nu.










Lidt senere på aftenen blev jeg lidt træt, så jeg faldt i søvn på sofaen med Prudst. 


 Lavede blog for idag.

Om 15 minutter(kl 20:00) skal jeg ind og se sporløs sammen med mor og far, da Ida er på arbejde og Alice er til yoga.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar