tirsdag den 1. september 2015

Morgenfrisk-Søndag den 30 august 2015.






 Mit vækkeur ringede kl 11:00. 



 Men jeg faldt åbenbart i søvn igen, og stod først op kl 12:29.
 Lukkede hestene ud.








'











 Jeg gik igang med at slå vores græs, da jeg ikke nåede det i går.



















 Har i hørt den nye sang fra Justin Bieber?

Jeg elsker den, og ham :)





 Prudst sad og stalkede mig imens jeg slog græs.

Hver gang jeg kom forbi hende, så rynkede hun på næsen, for maskinen larmer jo lidt meget.




 Det tager lang tid at slå vores græs, da vi har ret meget græs, og om nogle måneder, får vi mere græs.haha:)










 Jeg lavede blog for i fogårs.



 Jeg smuttede en tur i bad, og fik ansigtsmaske på.




 Lavede blog for i går.


Så pretty little liars. 








Lukkede hestene ind i morgenkåbe.

Min hud har det ikke for godt for tiden, så det er faktisk derfor jeg ikke tager så forfærdelig mange billeder af mit ansigt, når jeg ikke har dækket det...øhmm..ja,det er forfærdeligt:/ --Haha,men det bliver bedre:) 








 Fodrede kattene.

 Vejret så bare så gråt ud..det var et mærkeligt vejr.


Mig og Alice gå lid pretty little liars.






Med varme i brændeovnen. 



Jeg gik i gang med at prøve en ny smoothie.

Det ser ret ulækkert ud. 

 Men efter den blev blendet, så så den lækker ud.
 Men den var virkelig virkelig sur, og jeg fik ret meget surt opstød af den, da der var så meget syre i den..jeg skulle aldrig have drukket så meget af den.
 Ja, det var den der hed kiwi og appelsin.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar