tirsdag den 8. september 2015

Snakkedag-Mandag den 7 september 2015.



 Yes, he is, such a hottie.





Igår aftes hyggede vi os med is og den kage Alice havde bagt, imens vi så en søndagsfilm. 








 Derefter så Mig og Ida to verdener, som er en dansk film der handler om at være Jehovas vidne.
De andre var gået i seng.








 Op kl 11:00 idag.
 Jeg lavede en dejlig morgensmoothie.







 Ja, jeg har rendt rundt med fletninger hele dagen.

 Lukkede hestene ud.





Sammen med Ida, hun havde jo fri. 











 Vi gik lidt rundt og snakkede og nød det gode vejr.









 Så gik vi os en meget lille tur ned til de nærliggende huse.



 Det har været lidt af en snakkedag idag, for efter gåturen satte vi os ind i køkkenet og snakkede videre om alt muligt skørt.

 Mit øje er endnu mere hævet end igår, efter myggestikket....det er så nedern, for jeg føler mit øje er 12 gange større end det normalt er for et øje.
 Det var tid til en opdatering på mobilen, så der gik lidt tid med det.


 Da dejen havde hævet i en dag, som den skulle, kunne jeg bage den nu.
 Den var vokset til dobbeltstørrelse.

 Jeg fandt to brødforme, og formede dem derned i.
 Ind i ovnen med dem i 20 minutter, men jeg gav dem 40 minutter i det hele, da de ikke rigtig blev nok.









 De var lidt hårde, men de smager faktisk okay.







 Jeg fik hestene ind.















Gav kattene mad.


 Og så gik jeg en tur.























 Man kan godt se det hævede myggestiksøje..det er så..utrolig dårlig ramt af den myg haha..:)


















Men mine høretelefoner opførte sig underlige..musikken stoppedehele tiden, og det tog ca 6 minutterom at spille en sang på 3 minutter, da musikken hele tiden stoppede, og så knækkede mine høretelefoner også...øv..øv...øv..jeg har ikke så meget held med mine høretelefoner..overhovedet.












 Nå, så måtte jeg høre musik uden høretelefoner, hvilket er lidt akavet, hvis folk kommer gående forbi en, så er det heldigt at jeg bor på landet, da der ikke er så mange folk, haha :)

Ej, jeg mødte dog et par enkelte, men så skruer man jo bare ned for musikken ikk? (-:




Jeg fandt en skadet sommerfugl, der desværre døde i mine hænder. Rip <3
 Så var jeg hjemme.



Jeg satte mig udenfor på trappen, sammen med Prudst for at læse i min bog.

Jeg vil snart gerne være færdig med den, da jeg har en anden bog jeg skal have gang i snart. 


 Årh, jeg har faktisk gratis premiun indbygget i mit mobil abonnement, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at installere det.
jeg ringede engang ud til dem, men det hjalp ikke rigtig.



 Så kom Minnie-musen også.

















Hahha, se lige Prusdt måde at sidde på:D 










 Om aftenen var der sporløs, som vi sad og så.
 Med en masse the.



 Jeg havde lyst til at lave en af mine specialiteter.
Banan med chokolade.


 In d i ovnen i 10 minutter.

Det smager så lækkert.


 Og så var der blogskrivninf.
The princess havde taget min stol og tæppe og jeg havde ikke lyst til at flytte hende.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar