tirsdag den 29. september 2015

Mine mobiler gennem tiden-Tirsdag den 29 september 2015.

 Gid jeg havde haft så langt hår da jeg var lille-Ja, jeg elsker langt hår.
 I want you all the time :)
 For mig er mine dyr en del af familien, og jeg ville ALDRIG give dem væk, KUN hvis det var højst nødvendigt, men det håber jeg ALDRIG sker.

Hvis man anskaffer sig et dyr, så har man ANSVARET for det..det er lige som et barn, når man først får et barn, så er det DIT ANSVAR:-D..

Jeg er vokset op med katte, en hund, heste, får, geder, grise, duer, marsvin, et hamster og høns, og jeg har elsket hver og et dyr..de har hjulpet til at gøre mig til den KÆMPE dyreelsker jeg er idag..og jeg sys ingen er bekendt at vokse op uden dyr..det er synd for barnet, og for dyret..Alle skal have dyr, hvis de har muligheden for det, og ikke er allergiske selvfølgelig.


 Actually yes, the picture has spoken :-P



 Det var et ret rørende afsnit af sporløs i går aftes..jeg var ved at græde..

Jeg ved ikke hvor meget jeg skal fortælle, for jeg gider ikke at ødelægge det for andre. der gerne vil se det senere.
Men det var en 24-25-årig mand der ledte efter sine biologiske forældre i vietnam..og nu vil jeg ikke sige mere...så jeg siger ikke mere..:-) 





 Derefter så vi natholdet.


Jeg kom op kl 09:00 idag. 




 Her til morges læste jeg et par af mine blogindlæg forat finde ud af hvornår jeg fik min iphone 4s, for jeg mener der vat garanti på det, og det kunne jo være smart, hvis jeg kunne få den ordnet så billig som muligt..
Jeg fandt ud af at jeg bestilte den, den 11 januar 2014, for ca 2 år siden... 

 Og jeg havde den i hænderne omkring den 20 januar 2014..det vil sige at min mobil er ca 2 år og 8 måneder:)

Der er 1 års garanti på den hvis den er købt ved det abonnement man har,

Vi har Telia, men der er jo allerede gået snart 3 år.

Jeg vil ærligt indrømme at det har været den bedste mobil jeg nogensinde har haft.


Mobiler jeg har haft gennem tiden:


Jeg fik en mobil da jeg var omkring 12 år..

Den første jeg fik var en delemobil, jeg delte med mine søstre..da jeg var 12 , og de var 8 og 10.
vi havde den med i skole, til når vi skulle med bussen hjem og ringe til mor eller far hvis vi ikke nåede bussen.
Det var en motorola E1000.

Her:https://www.google.dk/#q=motorola+e1000

Da jeg så blev 13(ca år 2007) år fik jeg min egen mobil.(mine søstre fik den samme)..originalt:-)

Det var en Nokia 6021.

Her:

 https://www.google.dk/#q=motorola+e1000

Den blev så væk på en ferie, i 2008 eller 2009.


Derfor fik jeg så en ny..Det var en nokia fold.

Jeg ved faktisk ikke hvad den hedder, så derfor har jeg kun en video af den på russisk.
Her:
https://www.youtube.com/watch?v=UyQA-aBwgwk

Jeg kunne faktisk ikke særlig godt lide den, og jeg ved faktisk ikke hvor lang tid jeg havde den..men min mor overtog den noget tid..for så fik jeg en ny..det må have været i 2008-2009.

Nemlig en Sony Ericsson w715 slide i pink.

Her:
https://www.google.dk/search?q=sony+ericsson+w715&biw=1366&bih=623&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIrovk-qOdyAIVA5QsCh2wnQ16&dpr=1#tbm=isch&q=sony+ericsson+w715+pink

Det var faktisk en mobil jeg rigtig godt kunne lide..jeg elskede dog at slide skærmen op og ned, så den blev ret slidt og jeg mener at mobil entil sidst blev slidt op..ups..den holdt dog fra 2010 til 2011, da jeg gik på efterskole det 1 år.

Da jeg så skulle 2 år på efterskole fik jeg en ny......Fra ca 2011-2012 havde jeg en HTC xperia(tror jeg den hed) i lilla.
Her: 
 https://www.google.dk/search?q=sony+ericsson+w715&biw=1366&bih=623&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIrovk-qOdyAIVA5QsCh2wnQ16&dpr=1#tbm=isch&q=sony+ericsson+w715+pink





Nu har jeg så Iphone 4s.





















 Ida havde faktisk fri idag, og vi havde planlagt at tage til sønderborg for at mødes med Alice, når hun fik fri, og lave en hygge eftermiddag..det havde jeg glædet mig rigtig meget til men så var en fra Idas arbejde blevet syg, og Ida blev nødt til at tage på arbejde..øv..så det blev kun mig.
 Så spiste jeg bare morgenmad, da Ida tog på arbejde.


 Ved 12:18-tiden begav jeg mig op til bussen.

















 På vej derop gik mine høretelefoner i stykker..åh,jeg er SÅ træt af at ens høretelefoner går i stykker god damn HELE TIDEN!!!!..hvad sker der for dem??

Nu virker den ene af "ørepropperne" ikke...






 Så var jeg i sønderborg.




 Jeg gik lige i borgen for at komme på toilet, når man skal så skal man jo.



Der er balloner oppe i hele borgen, for borgen fylder jo 1 år den 1 oktober..normal(en ny butik der kommer til at være i borgen) åbner jo den 2 oktober. 




Derefter skulle jeg lige på biblioteket for at hente en film til mor. 













 Jeg sad og læste i et par blade for at vente på at Alice fik fri fra skole.

 Billedet ville ikke være det samme uden katten.

 Da Alice havde fået fri, mødtes vi på biblioteket.











Vi tog et hurtigt smut ind på kvickley. 











 Og så ventede vi på bussen.


 Jeg havde købt en romkugle i kvickley..jeg elsker deres romkugler, da de har et perfekt lag af chokolade rundt om dem.

 Jeg kunne ikke lide at spise den foran Alice, da hun stadig faster..jeg er stoppet med det for nu, da jeg laver 2 timers motion i ugen, og lidt ekstra, da jeg cykler og går ture osv..så det bliver for meget..jeg skulle ikke gerne gå hen og blive for tynd, haha..




Og så gik vi hjem. 













 Hjemme.
 Der var kommet en pakke til mig.
 Det var 3 farverige mascaraer, som jeg altid har ønsket mig at prøve.
Der er en i lilla, Brun og Blå.
 Blå.
Brun..
 Lilla.

Jeg havde virkelig meget lyst til at cykle en tur og nyde solen, der skinnede som om det var en sommerdag i juli.
  

 Prudst var allerede igang med at nyde solen.

 Derefter kom Minnie også til.



 Og Harald lige inden jeg cyklede på en tur.



 Hahah, Minnie ligger op ad skraldespanden, haha :-)
































Jeg hører aldrig musik i ørerne når jeg cykler, det er for farligt..så hellere høre det højt, men her på landet er det lige meget, for der kommer ikke så mange forbi.  




























Hjemme.



 Prudst sad og kiggede spændt da jeg forberedte deres mad.



 Lukkede hestene ind.


















Jeg klædte om til idrætstøj.







 Mig og Ida gik op til bussen.



















 Jeg hoppede af ved Idas guitar-sted, så jeg ikke skulle vente så lang tid på at bokwa startede.





Så jeg kunne bruge lidt tid på at gå hen til busstationen.











 Og så var der bokwa. 

 Da bokwa var slut skulle jeg vente i lang tid for at blive hentet.

Ida er allerede taget med bussen hjem, når mit bokwa er slut.
Far går til gymnastik, på samme tid med mit bokwa. og slutter når mit bokwa slutter..så derfor skulle jeg vente lidt...denne gang var nok den eneste gang jeg skal vente for de rykker tiden på min fars gymastikhold.






Så jeg gik ind på netto for at vente lidt. 









Da jeg havde handlet blev jeg nødt til at vente udenfor..jeg bryder mig ikke om at vente alene når der er mørkt, så det var ret skræmmende,,heldigvis var det ved netto, hvor der er okay menneskemylder, så der burde ikke kunne ske noget.. 







Jeg fik købt bananer og chokolade..jeg har en wierd madtrang nogengange. 




Lidt efter kom min far og hentede mig.
Han havde været med sin bedste ven i Ribe og købe en ny brugt bil(den har kørt omkring 3300 km)
Bilen skal bruges til firmabil for vores bed and breakfast. 

Det er en gammel passat(min far elsker åbenbart passater, da vi har haft 3 indtil videre nu)

Den kan jeg få et billede af i morgen..den er rimelig interessant.




Vi skulle lige ind på bilka, da mig og min far var ret sultne, efter motion.

 Vi købte hver 2 franske hotdogs..ja, vi var lidt sultne, hahaha.


Derefter gik vi lige ind i ting-butikken, som jeg kalder den butik hvor de har ting i. 





 Så tog vi hjem. 

 Hjemme.



Nuuh...det skal lige rettes til expecting istedet for expected.:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar