mandag den 28. september 2015

Chipmunken Prudst-Søndag den 27 september 2015.

 Jeg elsker når folk gifter sig med deres barndomskærlighed..det er vanvittig sødt.

Ens barndomsvenner er nogle der har fulgt en gennem livet, hvis der er er nogle der er så heldige at opleve det.

Jeg har ikke kontakt til mine barndomsvenner fra børnehaven, og det er noget jeg virkelig fortryder, for den dag i dag ved jeg hvem de er og hvad de laver, men jeg snakker ikke rigtig med dem, selvom vi var rimelig tætte igennem barndommen.
 Årh, ja..min mor kan godt finde på at jaske nogle tjanser over ens ærme, lige når hun kommer ind ad døren eller når hun står op..men sådan er alle mødre vel bare.
 Jep, det gælder ikke om at være den mest perfekte person, men det der er indeni en, betyder mest, det er det man kommer længst på.

 Jeg ville elske at have sådan en lille sø ude i min have.









Hahah, i går aftes lignede Prudst totalt en chipmunk, da hun lå og sov.

Ligheden er storslående..:)


 Årh, der er intet så dejligt som nye og friske dynebetræk på sin seng.








Næste morgen var der jo søndagsmorgenbord. 


 Efter morgenmaden ryddede jeg af bordet.


 Jeg sad og læste lidt avis sammen med Prudst.






























Smadder dejligt vejr.. 




 Jeg gik ud og lukkede hestene ud.





































Det var egentlig Idas tur til at muge ud idag, men hun skulle arbejde, så vi byttede tjans. 



















 Jeg gik igang med at muge ud.




 Jeg skulle have noget nyt halm ned fra halmvognen, fordi vi ikke havde mere halm.
 Men det var så tætpakket at det var svært at få rykket dem ud, så jeg fik min far til at hjælpe, og baam, så fik jeg dem ned.
 Jeg gik et smut ud på den nypløjede mark..den blev pløjet i nat.
 Der var en lille larve der var på opdagelse i marken.

 Jeg elsker når kattene er med på tur.











 Harald lagde sig ned med det samme.."elsk mig Mai-Bitt!!" haha..typisk katte ;)





















Jeg fik lavet mig en smoothie. 




 Og læst lidt blade.


  



 Jeg tog mig et bad, og farvede lidt af mit hår med noget midlertidigt farve. 




 Jeg satte mig udenfor til Alice og Harald ogsnakkede lidt.





 Uhh, yaaaa, farven sidder i håret.




 Bliver spændende at se når det bliver tørt.






Jeg tog bare den første bluse jeg kunne finde i huset, da vi ikke havde mere kattemad, så det skulle jeg op og købe.


 Blusen var måske lidt for stor, men jeg skulle alligevel have en jakke ovenover så det var ligemeget.






 Og en lille knold, så kører det.

















 Jeg tog cyklen.















Det så ud som om hele byen var på rema 1000 haha, for der var en del mennesker deroppe..den dag jeg ligner et fugleskramsel, haha :) 








 Vores mark er fash:D(betegnelse for at den ser flot ud.)





 Da jeg kom hjem, blev jeg mødt af enskidende Prudst.:-P
 Og 3 andre sultne katte.




Så de fik noget mad. 

 Jeg vil gerne have sædet op på ig cykel, da mine ben næsten bøjer sig, når jeg cykler, og det er jo ikke så godt.





Men jeg kunne ikke finde den rigtige skruetrækker. 

 Og vi havde ikke nogen ombrakonøgle/(jeg staver det helt sikkert forkert)






 Jeg fik hestene ind, så de kunne nyde deres mad.













 Jeg satte mig ud til lille Harald. 

 Hahah, han er den eneste kat jeg kender der ligger på den mest akavede måde..det er simpelthen såååå sjovt.:-D



 Derefter så jeg lidt youtube med Prudst, og snakkede med Alice...Ida var på arbejde.










Jeg elsker at sidde og se social experiments på youtube..

Og denne her knækkede mit hjerte..jeg begyndte litteraly og græde:/





 Og denne her fik mig lyst til at hoppe ind i computeren..(heldigvis var det bare skuespil)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar