onsdag den 9. september 2015

Skal vente en time på bussen-Tirsdag den 8 september 2015.

Det kunne være sødt at have sådan en kæreste der beskyttede en, haha,men dog ikke i så stort og voldsomt omfang, at han tager fat i ens krave, så hellere løs det med snak istedet for vold.:)
Sådan er/var/mit ansigt ALTID  under en matematik-opgave, for jeg har ikke så meget tiltro til mine matematiske evner.
Haha, det er faktisk rigtigt.
Man sender de "pæne" snaps til sit crush , og de "grimme" til sine tætte venner.
Hvis jeg havde sådan en snack-opdeler, så ved jeg lige hvad jeg ville fylde i dem.











Op kl 09:00. 

Fik lidt morgenmad.
Jeg elsker at sidde og læse avis, til morgenmaden, det er så hyggeligt.
Ej, der er en app der hedder mobilhunden, hvor man skal passe den og gå tur med den.
Man går tur med den, ved selv at gå en tur med mobilen i lommen.
Det lyder ret sejt..der følger jo et stort ansvar ved at have en hund, og derfor er denne app netop en god start til at have hund.

Så når jeg får mere plads på mobilen, kan jeg downloade den, for lige nu er plads en stat i rummet.


Ej, kan i huske ham der kevin(han hedder i virkeligheden macaulau culkin) fra alene hjemme? 

Han er i et band der kalder sig selv for pizza underground...det er ret underligt faktisk.

Jeg ved ikke rigtig om de har lavet andre sange, for dette er den eneste der kommer frem når man søger.

https://www.youtube.com/watch?v=kmgq81Ww7K4

Det er sådan en sær sang egentlig.

Han var en virkelig god skuespiller, og nu tror jeg ikke han spiller skuespil mere..

Ham her shamir, er også en sjov fætter.
Han sange er meget farverige, men jeg hører dem ikke, for de er ikke rigtig min stil.



Jeg fik vasket lidt tøj.
Idag slagtede farmor 2 ud af de 5 høns vi har.
Hun vil ikke have høns mere.
Det er altid min farfar der har passet hønsene, men nu er han her desværre ikke mere, så min farmor har passet dem i de sidste 3 år.

På mandag bliver de sidste 3 slagtet.

Det er ret trist, når man  er vokset op med høns hele ens barndom..men vi har jo været vant til at skulle slagte høns hvert 5-6 år.

Jeg vil rigtig gerne have høns igen, men så skal vi selv passe dem, og det koster jo lidt, men det er så dejligt at man bare kan gå ud i stalden og hente æg, når man skal bage.
Jeg kommer til at savne dem.



Jeg gik igang med at læse et par blade, da jeg jo har en hel bunke blade på mit værelse, jeg mangler at få læst.




Fik lavet lidt blog.
Der var dejligt solskinsvejr udenfor så jeg satte mig ud til Prudst for at læse i min bog.

Jeg havde taget min jakke med udenfor så vi begge kunne sidde på den, men ja, den ville hun ikke sidde på..men sådan er katte.

De vil hellere sidde på hårde end bløde ting.


























 Jeg hørte lidt stille sange imens jeg læste.





Senere satte jeg mig over på bænken da jeg fik ondt i armene af at ligge ned og læse.



Jeg havde mine frosne vindruer med ude, så jeg sad og spiste frosne vindruer.

Da jeg havde læst i noget tid måtte jeg hellere gøre mig klar til bokwa.
Jeg fik klædt om.














 Jeg kunne lige nå at se et afsnit af pretty little liars færdigt.


Skyndte mig at fodre kattene.
Og lukke hestene ind.


Bussengik 32 over, så jeg måtte hellere ruppe fødderne.

Ida går jo til guitar på samme tid som mit bokwa, så vi tager den samme bus.



Det er ret frustrerende at tage billeder i snapchat til bloggen, men det bliver jeg næsten nødt til, når der ikke er plads på mobilen.







Der var så meget sol at man blev nødt til at have solbriller på.

Normalt sys jeg det er irriterende med solbriller på, og man ser mig kun gå med dem, højst nødvendigt.




Inde  i bussen.

Så var vi i sønderborg.

Jeg har ca 15 minutter i sønderborg inden jeg skal være ved bokwa, så jeg skal have tiden til at gå..Så går jeg mig bare en lang tur rundt i byen.


Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan det ville være hvis jeg stadig gik på vuc.

Jeg savner det, og jeg har virkelig meget lyst til at gå der..det er så uretfærdigt, at jeg ikke fik en chance, for jeg laver mine ting, hører efter og kommer til tiden...what more do you need!!





Så var der endelig gået 15 minutter. 


Jeg jan aldrig finde rundt inde på den skole, hvor bokwa er, haha, så jeg render rundt som em kanin..men jeg lærer det vel efterhånden.


Det er ret akavet at vente inden vi går igang, haha...for alle står bare og venter og glor. 


Da bokwa var færdigt, skulle jeg skynde mig at nå bussen der går 20:15.

Der står inde på deres side at det slutter 20:05, så jeg har 10 minutter til at nå den skide bus....men men men nogengange tager det bare længere tid at få sluttet af på det bokwa.

Så jeg når ikke rigtig den bus...det vil sige at jeg skal vente i en time på den næste bus....om aftenen når alle butikker har lukket...:/
Jeg nåede heldigvis den bus Ida var med i, for jeg bryder mig ikke om at skulle gå selv om aftenen.
Jeg sys dog bare det er meget uhøfligt, at jeg skal rende ud af hallen, for at nå bussen, så jeg må bare vente den time, hver gang...



Vi gik lige ind i rema 1000 inden vi vendte snuden hjemad..vi havde lige 20 minutter inden de lukkede. 














Og så gik vi hjemad.

Jeg fik købt noget kakaopulver.
For kun 20 kr...billigt.
Hahha, jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan godt lide at spise mad af en lille tallerken, når jeg har været til noget motions-agtigt,

Vi fik mad da vi kom hjem, mig og Ida.
Alice var igang med at lave spansk-lektier.
Og så var det tid til blog.
 


Med Prudst. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar