lørdag den 26. september 2015

Sjove søstrebilleder-Lørdag den 26 september 2015.

 Hahah, sådan kunne Minni eller Prudst også finde på at sidde ovenpå et bord..de må dog ikke gå på bordene herhjemme.
 Thats a pretty flower.
 Jeg ville elske at have sådan en fed bil.
 Jeg håber at alle de mennesker der bliver eller er væk fra deres familier, finder dem på et tidspunkt, for det er vigtigt at være sammen med sin familie<3




 Mit vækkeur ringede kl 08:30, men jeg faldt i søvn igen, ups :-)











Prudst havde indtaget sin plads.






Ida og Alice havde sat sig udenfor for at spise morgenmad, så jeg gjorde det samme.



 Haha, lige der sad Ida og Alice og gloede på mig, så jeg kunne ikke være seriøs.







 Vi gik alle 3 ud for at lukke pinkey og Bruno ud. 
 Minnie kommer altid miavende imod en...Man kan altid høre hvor hun er.












Når man sidder ned, så hopper hun op på ens ben. 















 Derefter satte vi os ud på trappen igen, for at nyde solen, da den bare skinnede enormt meget..det var rigtig dejligt.

Ida sad og tog lidt billeder af mig, haha:D




Advarsel, nu kommer der ret mange billeder, hahaha:-) 






















 Det her gør vi ret tit:)...vi har ret mange af de her slags sjove billeder.

























     Jeg lagde migved siden af Prudst, som jeg så tit gør, bare fordi det er hyggeligt..desværre lå min mobil i køkkenet, så jeg kunne ikke rigtig capture the moment.




 Jeg sad og kiggede gamle billeder og videoer på min gamle computer, som jeg fik til min konfirmation i 2009.

Her var det da Ida havde langt hår..jeg var virkelig fascineret af den grønne farve i hendes hår.












 Mig til fastelavn på efterskolen, jeg ved faktisk ikke hvad jeg var, hahaha :-)




Jeg begyndte derefter at rydde op på mit værelse. 

 For det roder en hel del..ups..





Dynebetrækket blev skiftet. 





 Nu ser det meget bedre ud, men der mangler stadig en del.
 Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få ryddet alle mine ting væk, så det ser pænt ud.




Da mig Og Ida delte dette værelse(Ja, mig og Ida har altid haft værelse sammen herinde, fra da vi var omkring 2.3 år indtil vi var omkring 16-17)..der elskede vi at lave de her dimser, og klistre dem på vinduet..haha, og de har hunget der siden, så dem ville jeg have af idag.

Alice var jo den mindste så hun sov ved mor og far, og så var hun så den første der fik sit eget værelse.


 De var bare ret svære at pille af.


 Jeg fik gjort lidt rent, så der var rent og pænt.

 Så vil jeg lave mere en anden dag, så lige nu er jeg ganske tilfreds.


Jeg lavede blog for igår. 





Lukkede hestene ind. 




























 Fodrede kattene. 



 Lavede blog for idag.
 Til aftensmad havde mor lavet noget rigtig lækkert mad.

 Prudst ville absolut sidde på det røde tæppe, haha, hun er  så sjov:)




Jeg elsker når hun sidder og vipper hovedet efter den der snakker, under aftensmaden.









 Jeg fik tjansen til at rydde af bordet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar