søndag den 20. september 2015

Dagen efter ferien-lørdag den 19 september 2015.

 Det er SÅ rigtigt,...snapchar suuuuger bare batterierne ud af ens mobil..det er helt vildt..Såån naue lort:)

Men snapchat er jo sjaw, så det må man bare tage med sig.
 Hhah, det ville vores katte også sige, hvis vi tog dem med på indkøb..helt sikkert.
 Ja,man bliver vildt forvirret, for det er jo ens officielle plads..den plejer man jo altid at sidde på.

 Vi har jo ikke nogen hund, men jeg kunne tænke mig at det var sådan det foregik, haha :)




Jeg kom først i seng ved 02:00-tiden, så jeg stod op ved 10:30-tiden. 

 Jeg begyndte at se en dokumentarie om at faste og leve længere.







Stribe havde sneget sig ind i huset, så jeg gik rundt med hende, som en papegøje på mine skuldre. 








 Jeg sad derefter i sofaen med hende, og så skulle hun til at ligge sig ned på mit skød, men så trillede hun ned på sofaen istedet...hahaah, det var så sjovt, og sødt:-D
 Jeg gik lidt ud for at se til kattene, da der har været savnet på ferien.







 Det var min tur til at muge ud hos hestene idag, så det gik jeg ud og gjorde.




 Færdig..rent og pænt<3
 Jeg fodrede kattene.
 Om aftenen så jeg danmarks næste topmodel genudsendelse.

 Og tog mig et bad.

Min morgenkåbe er en af mine ynglingsoutfits.



 Jeg måtte hellere begynde på mit indlæg om turen til tyskland sammen med mor og mormor, og det fik jeg lavet færdigt.

Her:
http://mai-brittjensenketelsen.blogspot.dk/

Det blev et lidt kort indlæg idag, da jeg lige skulle falde ind i hverdagsrollen igen, og mine ben gør bare så nas af at sidde ned så meget..i den skide bil..ja, hvis i ikke ved det, så hader jeg at sidde i en bil i mere end en time, det er så kedeligt:)kan bedre lide at være i bevægelse..så de kommende dage skal jeg lige have benmusklerne tilbage:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar