fredag den 11. september 2015

Læsedag-Fredag den 11 september 2015.

 Nej, elle jo... på en måde..Dengang hvor Idas kat, var blevet syg.
Eller vi vidste ikke at den var syg på det tidspunkt.

Jeg gik på landbrugsskolen på det tidspunkt, så jeg var ikke hjemme...men Ida skrev at Pjevs, havde blod på sin tand, og at skulle til dyrlægen og tjekke det..de fandt så ud af at det var en svulst.

Man gå og tror at ens dyr vil leve for evigt og pludselig sker det forfærdelige, at de i værste tilfælde bliver syge...det er ikke til at tro.

Jeg savner stadig lille Pjevs.<3
 Smukke blomster.
 Ikke bare 500 en 1000 procent....haha..det er skide irriterende når mobilen mister tøm på bare 3-4 timer..
 Jeg kan huske da jeg plejede at spille zelda på gameboy, det var virkelig sjovt.




Op kl 10:00. 

 Hahahah, idag ville jeg prøve noget nyt, så jeg kom til at tegne mine øjenbryn op...og det var ikke et pænt syn, hahaha, hvor var det grimt.


Jeg plejer faktisk aldrig at tegne mine øjenbryn op, for jeg sys ikke det er så pænt..jeg sys bare folk skal have deres almindelige øjenbryn.







Jeg ryddede lidt op i køkkenet. 



Lukkede Pinkey og bruno ud. 





 Prudst var med som papegøje.



Jeg satte mig ind på køkkengulvet sammen med Prudst og spillede toy blast. 







 Og læste i min bog.







Jeg ville gerne prøve de spil jeg havde lånt på biblioteket men vores wii controller-tingenot, skulle først have sine batterier ladet op.



 Så jeg læste lidt videre, jeg vil nemlig gerne læse bogen færdig inden søndag.

 Jeg blev også færdig med den, så nu skal jeg bare have den afleveret.



Jeg fik fodret kattene.




Og så fik jeg græsset klippet. 

























 Vi har så mange brombær, og jeg må ikke engang spise dem idag, da jeg faster...jeg var lige ved at plukke en, men så kom jeg i tanke om at jeg skal vente til i morgen.











 Jeg lukkede lige hestene ind.
Det var en ordentlig klæppert af en gulerod de fik til aftensmad idag.







Så klippede jeg videre.


 Årgh, pis, jeg måtte hellere ikke spise af blommerne.

 Så var jeg færdig med det græs...det gik hurtigt idag.




Nu er det blog-tid og så vil jeg aftenshygge med familien.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar