torsdag den 13. august 2015

Stjerneskud-Onsdag den 12 august 2015.

 Op kl 08:00.

Jeg skal til sønderborg senere og veksle nogle gamle pengesedler om til de pengesedler vi bruger idag.


Jeg har fået dem alle sammen til min fødselsdag fra et par år siden.

Men jeg havde faktisk glemt jeg havde dem, og siden er de jo bare blevet byttet om til dem vi har idag.

Det er meget interessant at se dem igen.


 Alice skulle jo begynde på sønderborg statsskole her idag,så hun var allerede taget afsted.

Ida havde fri fra sit arbejde, så migog Ida tog til sønderborg...jeg havde en masse ærinder nemlig.







 Yaaay, vi fik de aller bagerste pladser.



 Det første vi skulle, var på biblioteket..Jeg skulle aflevere den der bog om nattens drømme.
















Og så gik vi videre.


 Jeg fik hævet lidt penge,da jeg skulle hen på vuc og betale resten af den ipad vi havde fået eller lånt, da vi startedepå vuc.

Jeg havde beluttet mig for at købe den, så jeg havde en ting med fra da jeg gik på vuc...og jeg ville nok komme til at mangle den, hvis jeg ikke købte den..så har jeg et minde..jeg har jo brugt den hver dag i skolen.
 Vi gik ind på vuc og betalte resten, så nu er ipaden officielt min.


Det var virkelig dejligt at se vuc og nogle fra min klasse igen.

Jeg mødte faktisk min ynglingslærer derude-det var også rart at snakke lidt med ham..for han er nok den bedste lærer jeg har haft(jeg nævner dog ingen navne, da jeg jo ikke har spurgt om jeg må nævne det.)


Det er så uretfærdigt at jeg ikke fik en chance for at komme tilbage igen..men sådan er reglerne..detkan jeg ikke lave så meget om på.

Jeg er glad for at jeg fik muligheden for at gå der, og møde nogle helt vildt søde mennesker-som jeg allerede savner.

Jeg havde glædet mig så meget til at vi endelig skulle have valgfag-for det er skideskægt og selvfølgelig også spændende.


 Alicefik fri 11:30 ca, så mig og Ida kunne lige nå at gå ind i banken og veksle mine pengesedler.
 Jeg havde nr 140..så ved i det..:)




 Derefter skulle vi lige hurtig i kvickley.






 Jeg fik købt en romkugle som jeg jo først må spise i morgen, for jeg faster jo idag. 

 Da kl var ved at være 11:30 spadserede vi henad mod sønderborg statsskole for at hente Alice.





 De var igang med at lave boogie woogie dans, og forskellige selskabslege, så de lige blev rystet sammen.

Der var vildt mange børn/unge mennesker samlet der..Alice skulle i en klasse med 29 i, så det var ret mange.
 Alice skulle lige op på biblioteket og hente en cd, så der gik vi opad .










Ida ville gerne lige have nogle vindruer, så vi gik tilbage til kvickley.


 Der var lidt under en time til vores bus gik, så vi ventede under træet ved borgen.



 Jeg ville lige ind i slikbutikken, for at hente et par godter, da jeg faster på fredag, så jeg skulle have noget torsdagsslik i stedet for.

Det hjælper faktisk på sukkertrangen at faste.




 Og så kunne vi komme hjem.


Hahah, jeg kom til at sidde ved siden af en ret cute ung fyr(min alder tror jeg)..haha.

Og på et tidspunkt troede jeg at han trykkede på stop-knappen, så jeg gik lige så venligt ud ad sædet så han kunne komme ud.

Jeg stod bare og ventede på at han kunne komme ud.

Ham:"nej, jeg skal ikke ud"(han lød ikke sur)
Mig:"nårh, jeg troede du trykkede stop"(griner lidt)
Ham:"nåårh, nej, det var bare blæseren, haha"(han smiler og griner lidt)
Mig:"haha,"(og sætte mig ned ved siden af ham igen)

Well, that was awkward, and a bit romantic..NOT:D..hahah.
 Men vi kom ud, og skulle jo gå hjem som sædvanligt.

 EEEEEJ, har i set det...Der åbner en normal butik i sønderborg.(butikken hedder normal).

Det glæder jeg mig til, ofr jeg har hørt gode anmeldelser fra andre.

Jeg har faktisk også selv kontaktet firmaet og sagt at der stod ledige butikker i sønderborg, så de kunne spørge om de måtte oprette en butik her..og nu sker det endelig..

 Jeg sad og læste lidt avis.

 Når Minnie møder en, så faceplanter hun sig ned på jorden i håb om at der er nogen der vil eje hende, haha..og det vil vi jo gerne.


 Jeg havde jo købt en romkugle i kvickley, og den er vidst blevet lidt flad, efter at have ligget i posen på vej hjemad.
 Kakaoen kostede kun 3 kr inde i kvickley, så den skulle jeg havde med.


Og lidt slik til i morgen. 




 Jeg stod bare og duftede til slikket, men jeg må jo ikke spise noget.



 Fodrede kattene.









 Jeg ville på markvandring, så jeg gik på markvandring.



 Hhahahha, jeg tror jeg bagte boller for 4 år siden...omg
 Og det var dengang jeg havde købt en mobil, som jeg var åh så spændt på at få.
 Jeg kan huske at jeg var sg den dag, og jeg lå bare hjemme på sofaen og ventede og ventede.


 Kornet er ved at være rigtig tørt nu, så det er nok snart tid til høst.

Vi høster ikke selv vores korn,det har vi en maskinstation(fars arbejde) ansat til.



















 Markblomster er seriøst det smukkeste på jorden..det er bare ikke så godt at have i sin mark..heldigvis bliver det sorteret væk i mejetærskeren.







Jeg blev pludselig så træt, så jeg lagde mig på sofaen..det er nok fordi jeg faster, så jeg får jo ikke noget maden hel dag, andet end vand og the.







 Men der var friends i tv, så mig og Alice sad og så friends.


Da det var aften, lagde mig, Ida og Alice 3  madrasser ud på vores gårdsplads, da vi ville sove derude i nat, så vi kunne se på alle de stjerneskud der skulle komme her i nat.

For første gang nogensinde så jeg mit første stjerneskud.

Jeg så endda 7!!.

Ej, hvor var det magisk..det var så smukt..det var bedre end jeg havde forestillet mig..jeg vil gemme de 7 syn for altid.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar