søndag den 16. august 2015

Horn-Lørdag den 15 august 2015.
















 Op kl 09:30.



 Jeg tog mig et bad.













Jeg havde lyst til at  bage noget lækkert til morgenmad, så jeg bladrede en opskriftsbog igennem og fandt nogle lækre horn.





 Jeg var overrasket over, at der kun skulle bruges så få ingredienser.





 Den skulle hæve under et klæde i 30 minutter.
 Imens gik jeg ud og sagde halløj til kattene.


 Jeg sad og så på folk der smagte japansk slik igen..jeg kan virkelig bare ikke lade være..men det er nok fordi at jeg snart får muligheden for selv at smage japansk slik..jeg glæder mig virkelig meget.

 Så skulle dejen skæres ud..jeg ved ikke om jeg gjorde det rigtigt for det så lidt mærkeligt ud.

 Der skulle lægges en smule margerine på, men jeg endte med at smøre en smule ud på dejen.

 De skulle ligge og hæve lidt på pladen i en time.







 Jeg kiggede lidt mere på japansk slik.




 Hornene skulle ind i ovnen i 10 minutter.





Ida havde pakket det slik mig og Alice ikke kunne få igår, så fint ind i en lille pose. 

Hvor hyggeligt.



 Så var de færdige.

De smager godt, men det er ikke sådan OMG WOOOOW!..de er gode, meget gode.









Jeg kiggede lidt mere på japansk slik. 

 Årh, det er et år siden jeg startede på vuc...jeg savner det..
 Og 4 år siden jeg startede på efterskole...jeg savner det også..










 Fodrede kattene.

Grunden til at billederne kommer i snapchat-form lige pt, er fordi at mit kamera er fyldt op af billeder af sange igen(som jeg lige skal tjekke ud).. og så kan mit kamera ikke tage billeder..men det kan det godt, når jeg screenshotter igennem snapchat...indviklet men smart.


 Jeg gik ud for at grave kartofler op, til aftensmaden.

 Og vaskede dem i vores echrum(echrum betyder æggerum på sønderjysk)..det er der vi har alle vores æg.












 Mig og min mor sad og så the baby with a new face...en dokumentar om en baby der havde læbe-gane-spalte-syndrom..som blev opereret og fik derfor et nyt ansigt.





Derefter sad hele familien og så lørdagsfilm, der kom i tv.

Vi så a little bit of heaven..hvilket var en rigtig god film..Ham lægen i filmen, var faktisk rigtig lækker..siger det bare.

Derefter så vi mød vores naboer..hahah, og den var serøst rigtig rigtig sjov. 




 Jeg elsker kold kakao med isterninger i..det smager virkelig godt.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar