mandag den 3. august 2015

Flensborg-Mandag den 3 august 2015.












Igår aftes fik jeg læst min bog færdig.

Jeg syntes den har været virkelig god..og jeg kommer helt sikkert til at savne at læse i den. 
















Jeg fik lukket hestene ud.















Hestenes vandtrug er på en eller anden måde gået i stykker.
Fordi at alt vandet var rendt ud da jeg kom derud her til morges..

Så jeg fandt på en eller anden underlig løsning.

Jeg satte 2 spande ned i det, for det er vigtigt at de får vand..men de vælter den sikkert...det er bare en midlertidig løsning.
















 Mig, Ida og Alice ville til flensborg idag.

 Jeg spiste lige lidt hurtig morgenmad, da vores mor ville køre os ned til bussen i sønderborg..og vi havde lidt travlt..
 Afsted til sønderborg.







 Så var vi i sønderborg, og tog bussen til flensborg.






















 Så var vi i flensborg.






Vi gik lidt på eventyr. 





 Vi mødes igen rewe.









 Vi var inde i en butik, der var rigtig meget mega meget tysk..med alle de der underlige farver på alt muligt.








 Det var bare virkelig tysk.
 Men loftet var mega sejt..det var lavet af flasker og blomster.






 Vi var også inde i et par genbrugsbutikker..men der var så mange mennesker og kun 1 prøverum, at jeg altså ikke gad at vente i hundrede år på at prøve noget..

Jeg var dog inde i prøverummet en gang..men der havde jeg også ventet i ca 15 minutter.
 Jeg prøvede en mega sej sort tingest(pullover)
Den var lidt indianer-inspireret.
 Den var enormt sej.

Men kostede 14 euro, så nej tak.

 Jeg prøvede også en mega sød kjole.

Den klædte mig bare ikke så godt.




Jeg elsker ærmerne.



































Vi fik bestilt noget kinesisk mad, i en box. 





 Det smagte virkelig godt..men mættede ret meget.



 Hahahahaa, navnene på negerkyssene.

 Omg, det bliver værre.

 Kl 18:00 tog vi bussen hjem igen.











Mig og Ida fik hver en smarties fra Ida..;)


 Og det var endda de gode.
 Vi stopper jo i gråsten, på ruten til sønderborg..det er dejligt at være i gråsten igen..jeg savner gråsten og tiden på landbrugsskolen..jeg følte virkelig at jeg fandt mig selv der...jeg er ked af at jeg ikke skal tilbage dertil igen..
 Så var vi i sønderborg.
 Og skulle vente en time på at tage bussen hjemad igen.








 Så vi fumlede lidt rundt omkring i sønderborg.





Bussen kørte 18 over. 





Og så gik vi hjem.



Hjemme.











Mine køb.

2 af mine ynglings teér. 

 Jeg har prøvet de andre 3 smage, men de her 2 er nogle af de nye, så dem skulle jeg da lige prøve.
 Bom til kattene.
 Spejderhagl.



 Vand med smag..jeg elsker disse drikke.
 Især hindbær.
 OG OG OG OG disse her, som jeg fandt og opdagede i harzen..jeg elsker dem..der var kun 1 pakke tilbage.
 Og den købte jeg.
 Vindruer fra kvickley.


 Min computer virker heldigvis igen.
 Nu sidder vi og ser fedtmule og søn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar