søndag den 2. august 2015

Aktiv følelse-Lørdag den 1 august 2015.




Jeg har følt mig enormt aktiv idag, og sys jeg har fået lavet rigtig meget idag.

Det er enormt dejligt at være igang hele tiden.
Det værste jeg ved, er når man ikke har noget at lave, og derfor keder man sig jo.

Men når man har været igang med noget,føler man at man har udrettet en masse, og det giver en god følelse til sidst.






Det jeg fik købt i H&M igår var dette her. 

 Jeg fik købt en rigtig fin rød striktrøje.
Nu er det godt nok sommer, men den er alligevel ret kølig, og sommervejret har jo heller ikke været så godt i år.

 Den kostede kun 50 kr.
 Nogle rigtig gode bukser, der passede rigtig godt på mig.
 De er ikke helt sorte, men har en snert af hvid/grå i sig, som ses på billedet.
 De tilpasser sig ens ben-form, og er stramme, men dog ikke så stramme at man bliver kvælt i dem, haha:)
 De lå til 399 kr..hvilket er meget dyrt efter min mening.

Bukser skal højest koste 150-200 så er de liiige ved at være for dyre der ved 200.
 Hahah, det er altså underligt at de former ens mås..
 Nogle "hvide"/"blå"-ish bukser.

 De er bare nornmal "højde" og stramme.
 De var til 100 kr.
 Og til sidst nogle meget lidt mønstrede bukser.
(de ligner de forrige bukser, men det er det dog ikke.)
 De har ligesom sådan nogle hvide mønstre ...det ligner lidt skyer.

 De er stramme og højtaljede.
 Og de var til 197 kr.
 Igår prøvede mig og min far at skille min computer en smule ad, da den jo hele tiden går i stå...Vi havde haft ringet til en der har forstand på computere og han sagde at man derfor kunne prøve at rense filteret...vi pustede lidt rundt på den..men den var faktisk helt ren indeni.

Min computer har ikke et af de der batterier man kan tage ud og ind af bagsiden på computeren..så det er nok ikke batteriet.


Og så regjorde jeg den lidt, for jeg kom nemlig til at spilde chokolade ned i den engang....ups, haha...Men nu er den ihvertfald meget ren igen. 





 Jeg havde en sød hjælper med.

 Og så ville hun ligesom bare sidde ovenpå mig, istedet for at bruge gulvet som stol...hahaha...katte er et herligt dyr.





 Nu er det så næste dag(lørdag)

Og der stod jeg op kl 10:40.





 Solen stod højt og dejligt på himlen.
 Jeg vaskede lige lidt tøj.

 Lukkede hestene ud.










 Så rengjorde jeg deres vandtrug.

 Og fyldte det op med frisk vand.


Harald holdt øje med mig.

Og så gik jeg igang med at muge ud.










Men der var også tid til hygge indimellem.



Jeg elsker at presse kernerne og saften ud af stikkelsbær og så bare spise det.

Det smager lidt sut,men det er også rigtig godt.







Så var det fyldt op.

Jeg vaskede lidt mere tøj.

Årrh, Prudst gå hele tiden ud til vejen, og lægger sig for at sove.
Det er ret irriterende.

Jeg ved godt at katte har deres egne veje, og de bestemmer over sig selv..men hvem vil dog have at ens lille katte render rundt ude ved vejen.
Vi ha så meget grund, men det eneste sted hun vil lægge er ude ved vejen...jeg fatter det simpelthen ikke...




Jeg tror jeg hentede hende derfra ca 7 gange.
Jeg stod og hang vasketøj op, så derfor kunne jeg holde øje med hende.

Men det er også bare fordi..vi har jo rimelig mange bed and breakfast gæster der kommer kørende in hele tiden, så det er lidt dumt at hun heller vil lægge der ude...







Jeg vaskede lidt mere tøj. 

Og fortsatte med at muge ud.
Jeg gjorde det rigtig grundig rent..så rent som det nu kunne blive.

Og vaskede mere tøj.

Fedt sted at ligge Prudst...årh, hun kan da bare rykke lidt længere væk fra gårdspladsen..vi skal hele tiden holde øje med hende, når hun ligger der.


Jeg hang lidt tøj op til tørre. 


















Færdigt...nu er der rent og pænt til hestene igen..:) 

Så skulle mobilen vidst lades lidt op.

Så imens tog jeg mig et bad.










Og spiste mig en is.





Det var tid til at få slået græsset lidt.







Jeg er blevet ret vild med one directions sang drag me down.




















Da jeg var færdig fik vi aftensmad.



Prudst ville vidst gerne have noget.






Jeg elsker når hun har sin lille fine hale rundt om sine mukke poter. 




























Kl 20.00 så jeg guldtuben, som er et awardshow der hylder de danske youtubere...det er det første nogensinde i danmark. 











Jeg så det live på youtube..Bare søg..se gultuben eller sådan noget...det var ihvertfald på splay danmarks kanal jeg så det.






























Derefter gik jeg ud og hyggede lidt med Harald, og snakkede med min far om alt muligt landbrugsrelateret..min far er jo landmand, og jeg elsker at snakke med ham om landbrugsting. 

Om aftenen så vi james bond.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar