fredag den 14. august 2015

5 halmballer-Fredag den 14 august 2015.

 Op kl 09:00.



























 Jeg startede med at folde lidt vasketøj.

Imens jeg hørte musik.




 Jeg fik lukket hestene ud.



























 Det blæste måske en smule..haha.












 Prudst må ikke komme ind i stuen..men så længe jeg er alene hjemme, så er der jo ikke nogen der kan se det, haha..så Prudst får lov af mig...Men når de andre familiemedlemmer kommer hjemad, så kommer hun selvfølgelig ud i vores den anden stue....jeg er så sneaky.
 Men hun elsker bare at ligge på tæppet ved siden af sofaen.

De sofaer jeg snakkede om igår er disse..:)




 Min far får altid fri fra arbejdeved 12:00-tiden om fredagen.
 Så hun blev nødt til at komme ud i den anden stue.


 Jeg fik hunget lidt vasketøj op.







Det blæste bare en hel storm..så det var svært at hænge ting op på linen. 

Jeg snakkede lidt med vores rengøringsdame(vi har en rengøringsdame, der kommer og gør lidt rent i vores bed and breakfast et par gange om ugen)

Hun er også en god ven af os..så hun spurgte om jeg ikke ville hænge lidt vasketøj op, fra vores bed and breakfast, da hun skulle hjem og hente sin søn fra efterskole(hun savnede ham, for det er hans første efterskoleuge..hehe)






 Jeg sad og så folk der prøvede dansk slik på youtube..det er så spændende..jeg elsker det.

 Prudst lå og sov overfor mig.













 Og så købte jeg en månedlig boks fra japan, hvor de sender japansk slik i en box hver måned..Den lander den 7 september..jeg har altid ønsket mig at smage slik fra andre lande..så jeg glæder mig vandvittig meget.


 Jeg bestilte den til 12 dollars..altså den billigste.
 Du kan også få en af de lidt dyrere.



 Lige pludselig begyndte det at regne, tordne, lyne og blæse virkelig meget, så jeg skyndte mig ud og lukkede hestene ind.



 Min far var igang med at presse hø..så jeg hjalp ham lidt..inden det blev til meget mere regn.




Vi nåede at få presset 5 høballer..det er bare øv at vi skal til at vende hø en gang til..for jo mere vi vender høet, jo dårligere bliver kvaliteten. 


 Vi satte os ind i stuen og snakkede og hyggede os, alle sammen.




 Jeg sad og læste lidt i bogen..jeg blev faktisk helt færdig med den..så nu har jeg taget nr 3 af serien i brug.

 Jeg fodrede kattene.
 Vi sad og så modern family i tv..
 Vi plejer tit at sidde og hygge os med noget lækkert om fredagen..men mig og Alice faster jo..så det var kun mor, Ida og far der sad og kunne gnaske slik, chips og popcorn..

Jeg kan slet ikke lide chips, så for migvar det lige meget..


 Jeg sad lidt og læste igen, da bogen er ret god.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar