søndag den 2. august 2015

Hen med flasker-Søndag den 2 august 2015.












Oppe kl 08.30, og spise rundstykker og pumbler(pumbler er boller på sønderjysk) 

 Derefter gik jeg udenfor,for at nyde et gode vejr.









Kattene var der selvfølgelig.






 Lukkede hestene ud.




 Der falder jo æbler ned fra træet, så dem samlede jeg op i en spand, da vi giver dem til hestene.




Vaskede tøj.. 


 Det tøj fra de forrige dage skulle foldes og ligges på plads.
 Jeg hørte selvfølgelig drag me down..








 Mere skulle til vask.

 Og så kunne det komme op og tørre.




 Min computer er begyndt ikke at virke mere....:(...altså jeg trykker på ikonerne, men der sker ikke noget..den virker ikke mere.,...Det er rigtig trist, da jeg ikke var forberedt på det..og alle mine billeder fra ferier osv ligger derinde...også dem jeg ville gemme......




 Og den prøver hele tiden på at lukke.
 Jeg så lidt youtube.
 Mere vask.

 Det var dog kun en borddue, så det var ikke så meget mere.

Vejret var perfekt i dag.



Da Ida havde sin veninde med hjemme her i denne uge, ville de jo op på rema 1000..de købte derfor nogle bom(bom er slik på sønderjysk) til mig, men de købte de forkerte..dem med chokolade i, og de er dog ikke så gode...så jeg er bare mega langsom til at spise dem.



 Jeg gjorde mig lidt mere præsentabel.












Tog noget sommertøj på. 
















Og så gik jeg hen på brugsen med et par flasker.




 Hvis i ved hvad tordenfluer er ...så ved i hvor irriterende de er.

Tordenfluer er små "fluer" der kommer frem, når det skal tordne(det er dog ikke sikkert at det tordner hver gang)..de skal jo også lave andet end at advare om torden hele tiden, haha:)








 Så sød som jeg er, tager jeg en komplet ukendt pizzapakke med..jeg ved ikke hvem ejeren var..men den kunne da ikke bare ligge der og svine på jorden.
 Bare ind med flaskerne.


Det blev 11,50 kr. 

 Så gik vejen hjemad igen.
 Det var alt for varmt med jakke på.































 Hjemme.

 Jeg så lidt youtube.
 Og spiste min sidste is, nu vil jeg ind i en sund periode igen..for om  ca en uge er der jo ikke sommerferie mere.


 Vaskede lige det sidste tøj for idag.




 Derefter satte jeg mig ud til kattene og bare nød vejret.
(bare rolig, der er ikke noget med prudst, hun ligger altid ned på en mærkelig måde.)













 Haha, der er bare katte overalt.



















Hang det sidste tøj op. 






 Mig og mor tog på netto og handlede.












 Da vi havde handlet tog vi hjem igen.
 Jeg fik købt pistacienødder..cause ou know i love them.
 Ærter.



 Og bom, da jeg ville lave et bål(det fik jeg dog ikke gjort) og smelte dem over.
 Ryddede op i vaskemaskinen.


Drillede Prudst lidt :-) 



Lukkede de vilde mus ind. 









Fodrede kattene..Idag fik de frikadeller.








Prudst spiser indenfor igen. 

 Mig og morfik lavet lidt aftensmad, til når Alice kommer hjem fra østrig, her i aften.
 Ida har været henne ved en ven hele dagen, og kommer også først hjem i aften.






Jeg har lånt Idas computer til at lave dette indlæg.

Jeg håber jeg finder en måde hurtigst muligt...for jeg kan ikke bruge min computer mere, sådan som den er nu.

Jeg kan ho godt lide at blogge, og se tilbage på mit liv..jeg vil ikke misse en dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar