mandag den 17. august 2015

Askepot-Mandag den 17 august 2015.






 Denne sang er faktisk rigtig god, og den har et meget godt budskab..jeg tror jeg hørte den 3-4 gange i går aftes imens jeg lavede blog.

Den viser ikke lige sangen, men sangen hedder be as you are med Mike posner.
 Ej, nu er det allerede 3 år siden idag jeg lavede et indlæg omkring min generthed..det er utroligt at årene bare er gået så hurtigt..jeg kan huske jeg sad på landbrugsskolen og skrev det..

Jeg kan huske at jeg elskede de der øreringe jeg har i på billedet..den ene er bare væk..jeg må se om jeg ikke kan finde dem igen.
 Der er lige et par facebook-status-opdateringer fra igår, jeg ikke lige fik med.


 Jeg kan huske at jeg elskede at skrive ordet" logger"..altså "jeg logger af nu"..eller noget i den stil.
 Stod op kl 08:00.

 Idag ville jeg lige prøve emostyle, haha..jeg havde virkelig et emo-flip idag..




















 Jeg besluttede mig for at se askepot.
Den der film der er lavet her i år, med rigtige mennesker.













 Med en sovenede Prudst omme bag mig. 



 Jeg frøs lidt, så jeg tog en af min mors gamle bluser på..det er faktisk en af de bluser hun havde på, for 21 år siden, da hun var gravid med mig..er det ikke smukt/sejt?






 Hun faldt bare helt i søvn.





  Jeg ryddede lige en smule op i huset, imens min mobil var til opladning, da den ikke lige var på toppen af batteriet på det tidspunkt. 

 Jeg skulle nemlig op på rema 1000 og handle for min mor.
















Det var faktisk ret dejligt at det blæste og støvregnede en smule. 







  










Det var en virkelig hurtig indkøbstur.

Når jeg handler alene, så tager det super hurtigt for mig at handle..for jeg går bare målrettet efter tingene, og tager KUN det jeg skal have med.

Men når jeg så handler med andre, så går det jo  selvfølgelig langsommere, da man jo er flere, og de forskellige personer skal jo have forskellige ting med, og man går og snakker osv.

Og så kan der godt komme lidt flere ting med, end hvad der står på sedlen.















 Da jeg kom hjem tømte jeg opvaskemaskinen.




 Det er ved at være et stykke tid siden jeg har sat på denne jernhest, så jeg ville lige give den en chance idag.

Jeg er meget en fase-person..altså jeg kan godt lide at gøre ting i faser.
Den ene fase, elsker jeg at cykle hver dag.
Den anden løber jeg, og går osv.

Jeg har mange faser.

Fx en fase hvor jeg elsker at gå med røde trøjer/blå/sort.bælter...you name it.

Lidt høje sko/ flade sko...
Hestehaler..fletninger..knold..løst hår..

Øjenskygge..kun mascara..kun eyeliner..

Faser hvor jeg elsker at lave smoothie..spejlæg..kakao..pandekager..slik..æbler..

Osv osv osv osv.




 Jeg hader hader hader cykelhjelme...fu..k dem...MEN altid sikkerheden først..det er vigtigt...selvom man ligner en retarderet flue...









 Jeg lukkede lige hurtigt hestene ud, inden jeg cyklede.













Og så drog jeg ud på en tur. 



Det var alt for varmt til at jakke/trøje på, så den kom hurtigt af. 




 Det var overhovedet ikke koldt, selvom det blæste en hel vulkanstorm.


Jeg elsker at cykle i kjoler eller nederdel, fordi den flagrer i vinden..det er så magisk.










Kender i det, når i er ude og cykle, og der så går eller løber en foran jer..så cykler i så stille bagved personen, for i gider ikke at skræmme ham/hende, hvis i nu kører forbi vedkommende.

Jeg hader når folk cykler forbi mig, uden jeg ved det, for jeg bliver simpelthen SÅ forskrækket, og jeg kan godt finde på at hoppe eller sige en forskrækket lyd(det har jeg arvet fra min farmor, haha, hun er sjov at forskrække) og det er simpelthen så pinligt...men det er jo normalt at give en lyd eller hoppe, når man bliver forskrækket.



 Heldigvis kender jeg jo området, det er lige meget hvilken sidegade han løb hen, så kan jeg jo nemt finde hjem, uden at skullevære stuck biking behind him..

Heldigvis skulle han den modsatte vej, end jeg skulle.
















 Turen tog ca 1 time, men jeg cyklede også bare forskellige steder hen.
 Jeg fik lavet en vaffelis, med de ting jeg havde købt igår.

Jeg vil sige at isen er god, men det er ikke dem bedste is jeg har smagt.

Icecreamconesene er også gode, men de gør det lidt tørt.

Hahaha, jeg er så kræsen.







 Jeg gik ud for at lukke hestene ind, men de ville absolut ikke ind på det tidspunkt, hahaha:)

Så måtte de gerne blive ude lidt længere..de skal jo også bestemme lidt :D











Jeg gik igang med at lave lidt aftensmad.

Poserne med de skrællede kartofler fra igår, hældes ud på en plade.


 Fordeles lidt på pladen, og der hældes lidt salt ovenover dem.
 De skal ind i ovnen i ca 1 time, og 15 minutter, men det er jo også vigtigt at kigge lidt til dem, nu og da.



Jeg fodrede kattene, imens kartoflerne blev varme inde i ovnen. 

 Da der var gået en halv time, kunne jeg putte fiskene ind i ovnen, også på en plade.

Og så ville hestene med ind, denne gang.-)



Lidt sløret billedefra snapchat...^^(Jeg kan huske jeg elskede at lave den smiley engang)




Efter aftensmaden var der modern family.
Mig, Ida og Alice er blevet helt vilde med at se det for tiden.
Det kommer i tvet, hver dag mener jeg.(jeg ved ikke rigtig hvornår og hvad tid det kommer,det er for det meste Alice der siger hvornår det kommer, og så følger mig og Ida bare trop, og ser det. 




 Hahahha, sikke dog en lårt, jeg var engang...hahaha..jeg skriver at jeg ikke kan finde spillet restaurant city..og så finder jeg det lige pludselig...så kan jeg jo bare lade være med at nævne hele sagen:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar