torsdag den 13. august 2015

Møbelbutik-Torsdag den 13 august 2015.








Havde saturet til kl 06:00, da Alice skulle i skole, og vi sov jo udenfor, så derfor var vi nødt til at have et vækkeur med os.
Jeg skulle jo ikke noget ,så det var lige meget om jeg fik min mobil opladet eller ej.


 Da jeg vågnede lå Harald imellem Ida og Alice..jeg tror faktisk han har lagt der hele natten.


 Jeg elsker når kattene kommer hen og sover hos os, når vi sover udenfor.


 Mig og Ida kunne jo bare sove videre..da Ida først skulle arbejde ved 16:00-tiden.
 Hahah, der var bare en af vores bed and breakfastgæster der kom og bankede på døren, da han skulle på arbejde, og ville gerne betale inden han kørte afsted.

Haha, det var lid akavet, at vi bare lå på madrasserne udenfor, på vores gårdsplads..men han var heldigvis under de 30 år, så han har nok set sovende-folk-på-madrasser-udenfor før.

 Jeg elsker at sove udenfor-Det er så dejligt, og hyggeligt.

Når man vågner så føler man sig meget frisk og udhvilet-det er super fedt.





 Jeg lavede min blog for igår.
Ida var igang med at bage boller til morgenmaden, så jeg ventede spændt på når de var færdige.



 Hahah, Alice har noget falsk pandehår, som jeg lige ville prøve..jeg følte mig lidt som en goth, eller punker..på en eller anden mærkelig måde.

 Jeg lukkede hestene ud..de er altid morgenfriske.









 Stribe er så legesyg..det gør bare ret ondt når hun bare stikker sine pote-negle agressivt ned i ens arme..haha..


 Idas boller var sindsyg gode.

















 Mig, mor og Ida tog på en lille tur til Gråsten, for at kigge på en ny sofa, hvilket jeg ikke er så tilfreds med..jeg vil nemlig ikke have at vi skal have en ny sofa..:(






 Vores radio virker ikke rigtig, så derfor er det godt med en lille radio, der faktisk spiller overraskende godt.

 Hver gang vi er på roadtrip, så hygger jeg mig virkelig meget med en bog.

Der er ikke mere jeg hader mere end at køre i bil(altså lange ture)(hader dog ikke at køre i vores transam-tværtimod.)..

 Vi ankom til Hebru i Gråsten.




 De har mange fine ting.

























































Jeg havde lyst til at prøve alle deres senge.


 Grunden til at jeg ikke vil have en ny sofa er:

1: vi har haft sofaerne lige siden jeg blev født, derfor er der sindsyg mange minder i dem.

2: de skal smides ud..hvilket jeg ikke vil have.

3: jeg vil gerne arve dem..det har jeg altid ønsket mig.

4: man ligger virkelig godt i dem..de er ikke særlig pæne, men jeg holder utrolig meget af dem.

5: Mor købte 2 sofaer..jeg var lidt pissed of..

De er verdens bedste sofaer..

Det kan godt være det er lidt barnligt af mig..men jeg holder så meget af de sofaer...

Jeg har givet Alice flaskemælk i den, da hun var lille.

Vores oldemor, bedstefar og farfar har sat i dem til jul hele vores liv og til alle årstraditioner(nu er de her desværre ikke mere)

Vores hamster blev engang væk i sofaen, og jeg ilede op til rema 1000 for at købe popcorn, da den elskede popcorn.

Når man ligger i sofaerne føles det som om at sofaerne beskytter og varmer en.

Jeg så mit første spøgelse i sofaen(ikke for at gøre jer bange, men da jeg var syg med influenza engang, da jeg var 6 år ca..så jeg et par spøgelser der blæste koldt luft på min mor.)

Jeg er overbevist om at de beskyttede mig..

Jeg ved ikke om det bare var sygdomshallucioner..eller fordi jeg var et lille barn(børn har jo nemt ved at se sådanne ting)

Vi har ALTID haft de skide sofaer, og jeg kan ikke bære at slippe af med dem...det kan min mor bare ikke forstå..
 Vi smuttedelige ind på rema 1000 inden vi tog hjem.





Hjemme. 

Jeg sad lidt udenfor sammen med Prudst.

































Det eneste jeg fik købt var en kakao.










 Jeg fik skiftet om til lidt mere sommertøj, da det var sindsyg varm udenfor.
 Jeg var jo ved at stege væk.





Ida skulle på arbejde, så jeg fulgte hende op til bussen, da jeg selv skulle op på rema 1000 for at købe 2 citroner.













 Min mor kørte lige forbi os, da hun også lige skulle på rema 1000, så jeg gik hende i møde derinde.




 Derefter gik jeg ud til busskuret, hvor Ida stadig ventede på bussen.
Rema 1000 og busskuret er ikke særlig langt væk fra hinanden.
 Her er busskuret, og der er rema.
 Så ventede jeg lidt med Ida.

 Da Ida var taget med bussen, gik jeg hjem igen.





 Waauw, det billede blev ganske smukt..citronerne lyser nærmest ud af billedet.









Jeg fik endelig spist min romkugle. 

 Jeg satte mig udenfor, til Prudst, for at læse lidt i min bog.

 Imens jeg sad og læste, kom der en bil, og bilen holdte lige præcis overfor hvor jeg sad.

De var tyskere, og spurgte om vi havde et værelse, de kunne bo i i nat..det havde vi desværre ikke, da vi har booket næsten hele tiden.

Men det var lidt akavet, da jeg bare sad og læste, og de ventede på at min far ringede til nogen vi samarbejder med, for at høre om de havde plads...haha..

Jeg er endelig begyndt at drikke min cola fra harzen..jeg er mega langsom til at drikke de colaer jeg køber..det er også sjældent jeg drikker cola...i morgen må jeg jo ikke få noget af den, da jeg skal faste igen. 









Fodrede kattene.


Lukkede hestene ind.



















Vi fik koteletter til aftensmad med pasta--det var rigtig lækkert.







Da det blev lidt senere på aftenen, så vi Søren ryge.

Jeg elsker at se Søren ryge, da han er en meget dygtig mand.
Jeg har set mange programmer med ham igennem barndommen da.
Det er de her sofaer jeg snakkede om..jeg elsker dem.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar