onsdag den 19. august 2015

Lang løbetur-Onsdag den 19 august 2015.




 Vækkeuret ringede 08:30.




























Jeg startede dagen med at se youtube. 


Jeg kunne ikke vente mere med at åbne min kinder egg surprise.


 MEN hov..den lignede overhovedet ikke de normale æg..jeg var blevet snydt med en hel anden race,
 Vildt mærkeligt.
 Men det smagte faktisk helt normalt og overraskende godt.

 Der var jo selvfølgelig legetøj med i..det var ret nuttet.












 Jeg lukkede hestene ud.















Jeg skulle op på brugsen og hente min goodiebox..det skulle jeg aldrig have sagt, for så skulle min mor lige pludselig også have noget med,...haha, så hun skrev en laaang indkøbsseddel.







 Så  cyklede jeg afsted.
























Inde på brugsen. 

 Min cykel var helt oppakket.
 Så det var nok ikke så smart at tage billeder undevejs..jeg prøver faktisk at undgå det imens jeg cykler, og det var bare besværligt at stoppe hele tiden.

 Man kan se på min snapchat at det ca tog 36 minutter og handle for mig.

Hvis i er interesserede i at følge mig, så er min snap grisen60.
 Jeg fik plads til min goodiebox på vejen hjem.
 Kakao med isterninger smager rigtig rigtig godt...jeg elsker det.
 Jeg gik ud i rendegraveren for at læse min bog.

Der er dejlig fredeligt og behageligt at læse derude.






'










 Imens eg hørte musik.
 Sammen med min kakao.














 Efter ca en time, gad jeg ikke at læse mere og gik ind.
 Der satte jeg mig til at se pretty little liars.













 Og fik mine nudler...de smagte faktisk rigtig godt.





'





 Jeg lukkede hestene ind.






 Alice skulle vende hø, så jeg hoppede med hende.






 Jeg kunne desværre ikke dokumentere så meget, da Alice stadig hader min blog, og bliver sur, hver gang jeg tager et billede, hvis hun er til stede..

 Fodrede kattene.
 Ida havde været ude og løbe, så hun kind a inspirerede mig..så jeg tænkte at jeg også ville tage på en løbetur..jeg havde faktisk lyst til en rigtiiig lang tur..så jeg tog på den længste jeg kendte til.


 Jeg havde en af de dersens telefonholdere på, så jeg kunne have min mobil med, til at høre musik på..så billederne er ikke så gode..da jeg ikke ville tage den af hver 5 minut, haha..det var bare besværligt.

Jeg ja´´kan ikke huske hvad de der dimser hedder..

Men det er dem her:

https://www.google.dk/search?q=running+phone+armband&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI5dKdtoK2xwIVSRYsCh33nQCB





 Så billederne er en smule skæve.





























På vejen hjem, skinnede solen vildt irriterende ind i mine øjne.
  




Så var jeg hjemme. 




Og fik falsk pizza.
Eller ja, Ida blev sur over at jeg kaldte den pizza..for det var ihvertfald ikke pizza.

Ja, jeg er stadig en smule forvirret over hvad jeg skal kalde den.

 Modern family.
Det kommer hver dag kl 20:20-jeg kan bare ikke lige huske hvilket program.


Jeg tror det er på tv2 zulu(der er et logo oppe i venstre hjørne at tvét) 

 Jeg fik tjansen at rydde op i køkkenet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar