mandag den 10. august 2015

Læser udenfor-Mandag den 10 august 2015.





Jeg kan godt lide at gå ud og side godnat til kattene inden jeg skal i seng, så jeg igår aftes sad jeg lige og snakkede lidt med dem. 


 Pindsvinene var der selvfølgelig.




Jeg stod op kl 09:00 her til morges. 



Jeg tog endelig armbåndene af, fra Alices efterskolekoncert. 





 Jeg startede med at lave the, for idag er det jo fastedag.

 Mig, og Ida gik igang med at rydde op i huset, da Idas veninde skulle komme og sove her til i morgen.
























 Idag var der jo mange der startede på efterskole, gymnasier, folkeskoler og friskoler.


Jeg skulle have startet på 2 hf på vuc i sønderborg..men jeg bestod jo ikke matematik, som jeg jo har svært ved.


Jeg skammer mig virkelig over at jeg ikke bestod, fordi jeg brugte rigtig meget tid og mange dage på at læse op til matematik..jeg er virkelig skuffet..

Jeg er dog glad for at jeg har lært så mange nye og søde mennesker, og haft muligheden for at prøve at gå på vuc i sønderborg.

Jeg følte mig virkelig tilpas i den klasse, og så er det bare så trist ikke at skulle gå der mere.

Jeg savner klassen og skolen som en sindsyg...jeg elsker at lære nye ting, sammen med andre, så det er ret underligt at de sidder der og jeg er her...i just wanna go back!!!..



 Jeg lukkede hestene ud.

De skulle selvfølgelig have et æble hver.

Bruno er allerede igang,kan man se.






 Jeg kan bare ikke lade være med at spilde i min underkop, når jeg drikker the..jeg gør det hver gang.


 Jeg satte mig udenfor for at læse i min bog.
Jeg havde lavet et slags fort. hvis man kan kalde det det.

 Og så sad jeg ellers bare derude og læste.


 Og hørte musik.













 Da jeg gik i friskole, for 5 år siden, havde jeg et valgfag, hvor man kunne lære fransk, og der lavede vi en ret kaldet quiche lorraine..den var rigtig god, men meget usund.

Jeg kan egentlig ikke huske smagen, men jeg ville rigtig gerne prøve at bage den igen.

Så mig og Ida gik op på rema 1000 for at købe de ting vi manglede. 










 Ups, jeg glemte mine sko.






Ej, man kan jo ikke faste og på samme tid gå forbi slik, hahah.

















 Miiiit haul.

Hahah, jeg må slet ikke spise noget som helst af det.

Jeg var vidst lidt sliksulten.











Så gik jeg igang med at lave quiche lorraine.

Den tager en dag at lave, så det er ligemeget, for jeg må jo ikke spise noget, haha. 










 Det så lidt sjovt ud, da jeg lavede den.

Det er e slags tærte med ost og flæsk..jeg bruger dog bare bacon istedet.
 Og nus skal den bare hæve indtil i morgen.

Jeg tror jeg vil lave den til aftensmad i morgen.














Jeg så en film færdig, jeg havde begyndt at se i går aftes, men jeg faldt i søvn inde midt i den, fordi jeg var træt.

Filmen heder the riot club.

Den var ikke lige som jeg havde forestillet mig.






Den der tærtedej skulle pakkes ind i filmpapir og lægges i køleskabet, natten over.


 Jeg ryddede lidt op.


 Fodrede kattene. 

 Lukkede hestene ind.

 Ja, jeg ser lidt træt ud..jeg har ikke rigtig haft sminke på i gud ved hvor lang tid.

Det gider jeg ikke rigtig i sommerferien.

Jeg sys man ser så træt ud uden sminke, eller er det bare mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar