fredag den 7. august 2015

Kedelig dag-Fredag den 7 august 2015.





Stod op kl 09:00, da jeg skulle mødes med en veninde ved 13:-tiden..men det droppede vi pga at vejrudsigten havde meldt regn.. 

Jeg havde de der krølle-dimser i.







 Jeg lavede lidt blog.




 Drak the.
 Jeg gik udenfor for at nyde solen.





Der mødte jeg Harlad, ude på marken. 








 Og Pinkey og Bruno.


















 Jeg fyldte vandspandende op.

 Så skulle jeg lige have fundet de sange, der fylder min mobils plads op..så jeg kunne få de billeder slettet.





 Min ipad er virkelig fedtet.



















 Jeg fik sådan lyst til at gå en tur i det skide dejlige vejr.

Jeg har faktisk ikke rigtig blogget idag..der var ikke rigtig noget  specielt ved denne her dag.
Faktisk var den enormt kedelig..











 I kan godt se kl var mange der..så ja..der er ikke så meget spændende ved denne dag.





































Jeg tog marken hjemad.












 Så var jeg hjemme, til aftensmaden.













 Lukkede lige hestene ind til deres aftensmad også.



 Fodrede kattene.



 Jeg kan stadig passe min spejdertrøje.

Jeg fik den i 2002(tror jeg nok) jeg har ihvertfald været grøn pigespejder i ca 8 år..jeg stoppede i 2010, da jeg skulle på efterskole.

































 Jeg sad og læste lidt i mine dagbøger.

Jeg har jo skrevet dagbog i lidt over 5 år nu.








1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar