onsdag den 5. august 2015

Dårlige selfier-Tirsdag den 4 august 2015.




 Hahaha, igår kom jeg til at spilde flødeskum på Prudsts næse..det var virkelig sødt..hun kunne godt dufte det, men ikke få det væk..Hun fik selvfølgelig ikke noget..det kan katte jo ikke tåle.



Hun ser noget overrasket ud..:)
















 Stod op kl 09:20 ca.


Gå ind på facebook og del hans video, så han kan finde sin moar.


Jeg har været skide dårlig til at tage selfier idag..jeg siger det bare..haha..de er ikke særlig vellykkede.


Jeg tog mig et bad.









Vaskede lidt tøj.

Lukkede hestene ud.

De står lige og gnasker lidt æbler. 


Vores vandtrug er jo gået i stykker, så jeg skal til at hente spande med vand til dem regelmæssig..feedt:) haha, ej, vi skal sgu snart finde en løsning på problemet.

















 Jeg prøvede min krølle-dims, som jeg ikke har brugt i ca 3-4 år...fordi jeg ikke rigtig kunne finde et par af delene der hørte til den...men nu ville jeg lige prøve den igen igen.














Et  par timer efter.













Mig, Ida og Alice gik ud på en lille markvandring på vores mark. 



Kornet er ved at være rigtig tørt nu, så mon ikke vandprocenten står godt nu..snart tid til høst af hveden.
















Ja, det er så et stykke af vores brakmark...EU har jo bestemt at noget af vores mark skal være brak..og det er noget looort..det tjener man jo ikke noget på.

Nå, men så efter markvandringen, gik vi en lille tur i køkkenhaven..der er ikke flere jordbær for i år.











 Hestene skulle lige have lidt vand.

Jeg så lidt youtube.
















Meeed lille Pruuudst.





























Jeg vaskede lidt mere tøj. 


Og hang det op.




 Lukkede hestene ind.















Fodrede kattene.
Den frække kat var allerede gået igang.





 Til sidst på aftenen fik jeg mig et fodbad. 


Og rullede/foldede en masse vasketøj sammen.

Med høj musik.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar