tirsdag den 18. august 2015

Chokoladedrik i kop-Tirsdag den 18 august 2015.





Jeg elsker når Prudst sidder omme bag min ryg, når jeg laver blog(og det gør hun tit)..:)

Det er nemlig som om at der er en der giver mig massage, fordi hun sidder og vasker sig, og rør min ryg.
Det er virkelig afslappende.
















Øv øv øøøv..min halskæde bestemte sig for at gå i stykker, da jeg skulle tage den af, da jeg skulle i bad.









Her til morge kom jeg op kl 09:00. 





 Startede en kande the.



 Kørte emo-stilen igen.











Jeg satte mig til at se Pretty little liars.














 Der var kommet 2 pakker til mig.



 I den ene var der et stik, til når man skal have engelske eller udenlandske elektroniske produkter i opladeren.

 I den anden.
 Var der høretelefoner fra fitnesspods.

Her er linket til hjemmesiden.

http://www.fitnesspods.dk/

Hvis i bruger rabatkoden camillabettina, så gives der 50 kr i rabat(tror jeg, men jeg er ikke helt sikker)...jeg fik ihvertfald bare rabat.



 Jeg bestilte dem i går inden kl 15;00..så de kom idag..meget hurtig bestilling og levering.









 Da jeg havde sat og set pretty little liars i noget tid., gjorde jeg mig klar til at tage til tyskland.

Pretty little liars er en serie der skal ses..den er super god.



  







 Mig, Ida og mor kørte hen til Alices skole og hentede hende, for vi ville nemlig over grænsen og handle lidt.





 Vi smuttede ind i netto.










Derefter kørte vi til Rossman.









 Og hjem igen, efter at have købt det meste inde i butikkerne, haha :-)




 Jeg havde jo min bog med, som jeg læste i.




 Vi var hjemme ved 17:00-tiden.






Mine køb er for det meste slik, når vi er i tyskland, haha..men det kan også være andre sager, hvis vi er i andre butikker end slikbutikker.. 


Men jeg faster jo idag, så jeg må ikke røre et eneste stykke bom.bom er slik på (sønderjysk)

 Jeg elsker kinder chokolade-æg..:)
 Denne her så lidt lækker ud, så den røg med.

 Jeg har faktisk aldrig prøvet denne chokolade før, og den tiltrak mig lidt, da jeg gik forbi den.

 Min kærlighed til pistacienødder, er ikke forbi endnu..


Og noget andet chokolade, som jeg aldrig har smagt før..uhh, jeg sys jeg er ude i at prøve noget nyt, her for tiden..det er nok min faste der gør det. 


 Den eneste ting jeg købte i Rossman var en børste.

Jeg kan tage flere år om at kigge i Rossman, haha..men det er jeg så den eneste der kan i min familie, så vi er der aldrig i så lang tid..øv..så jeg fik ikke så meget med hjem denne gang.

 Jeg fodrede kattene.
 Og så så jeg pretty little liars igen.




 Lavede blog, og nu skal jeg snart ind og se modern family. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar