torsdag den 27. august 2015

Sød datter-Onsdag den 26 august 2015.




 Lagkagehuset igår, med regnbuen.

Jeg havde kind a travlt her til morges, da jeg skulle nå en bus til sønderborg.



Jeg lavede mig en smoothie.

Jeg kom til at lave så meget smoothie, at jeg havde til 5 kopper.

FAAAAIL:)..

Og jeg havde ca 5 minutter, før jeg SKULLE afsted til bussen....omg!!








Jeg ventede på bussen.



Jeg havde så travlt at jeg fandt en ret kikset sammensætning af sokker og sko.


Inde i bussen.



Jeg glemte mine høretelefoner..og jeg havde virkelig meget lyst til at høre musik der. 


Så var jeg i sønderborg.


Jeg skulle lige ind i borgen på wc.
Derefter tog jeg op på biblioteket.



Jeg satte mig hen og læste i min bog.
Jeg ville nemlig gerne læse den færdig før jeg skulle mødes med min veninde..for så kunne jeg jo bare lige afleverer de på vej ud af døren.


Jeg manglede heller ikke særlig meget.




Jeg skulle mødes med hende kl 10:30..så jeg fik ikke læst allesider færdig...jeg manglede vidst 10 sider.
Så gik jeg hende i møde.



Vi var på the spot cafe.
Hvis i nogensinde kommer til sønderborg på the spot cafe, så kan jeg anbefale varm chokolade med flødeskum..jeg fik den lille til 32 kr..det er ret dyrt ja.

Men den smager rigtig godt.


Var lidt i H&M osv.

Vi skulle begge noget ved ca 12:00-tiden, så jeg gik op på biblioteket med min bog, for at aflevere den, da vi lige sad og læste den færdig på busstationen.










 Og så tog jeg hjemad.












Og gik hjem. 














Så var jeg hjemme.

Jeg lukkede lige hestene ud.
Sammen med Ida.




Vi var lige ude i køkkenhaven og se på blomster.



Og tage billeder.



















Her er vognen forresten.
Da vi samlede halm.













Min far havde ret travlt idag...men sådan er det i høsten. 
Så jeg gjorde værelse nr 3 i vores bed and breakfast rent for ham,så han kunne slappe lidt af.

















Jeg fik vasket og tørret køkkenet og bordet af.
Redt sengen, og lagde nyt sengetøj på.
Vasket vinduer og tørret vindues-karme.


På badeværelset fik jeg også gjort rent. 

Og tørret alle overflader af.









Fejet og vasket gulv.
Til overraskelse fejede og vaskede jeg lige hele gulvet i gangen.
Og hele trappen.
Da jeg kom ind så jeg lidt youtube.








Fodrede kattene.


 Ind med hestene.







Stribe kom løbende, da jeg altid kalder på dem, så de kan komme med om og få deres mad.





Når man stikker benet fem mod hende, så kan hun faktisk selv kravle op på ens skuldre.
Det gør bare lidt ondt at få en masse kløer ind i benet på en selv.














'














Jeg tog mig lige en lille tur på min bike-friend.






Jeg har selvfølgelig ikke høretelefoner i ørerne når jeg cykler..for det er lidt farligt, når man ikke kan høre når der kommer biler.

Jeg har bare musik der kan høres ud i verden.

Dog er der ikke så mange mennesker der hvor jeg cyklede, så de kan ikke høre min musik.





Jeg mødte min farfars gamle kat.

Den bor ikke hos os mere, da den valgte at skifte bosted.
:)

En dag var den bare ikke hjemme, og det blev ved i noget tid.
Den kom nogengange på besøg, og gik så igen.

Nu ser vi den sommetider, men det er dog ikke så tit.

Vi har altid kaldt den Plet.

Vi kan kende den, fordi den engang blev påkørt og fik en "smadret" øje, så den har en lille skavank med øjet.

Men det er en meget heldig kat, for den er kommet sig fantastisk godt.

Vi ved den har en ny familie, for den er i rigtig god stand, og den får mad.















Lidt senere kørte mig, Ida, Alice og far på Bilka.







Imens vi var på vej til Bilka, sendte en af de youtubefamilier jeg ser live på deres facebook.
Familien hedder itsjudystime.


Mig og Ida sad og kiggede i min smoothiebog.
Jeg ville gerne skrive en seddel for hvad eg skulle købe, da jeg gerne vil lave nogle gode smoothier.







Jeg elsker de her puder.
De er super søde.



Jeg vil jo gerne have en ny computer.

Jeg var henne og se på nogle, og jeg fandt 2 der fangede mit øje.














Jeg fik købt en grapefrugt.



Chokolade til smoothie.
Appelsiner.
Kiwier.
Valnødder.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar