søndag den 30. august 2015

Arbejdet og slappet af-Fredag den 28 august 2015.









Op kl 08:30. 













Jeg besluttede mig for at prøve at lave en af de der smoothier fra den bog jeg havde lånt på biblioteket.




Der stod egentlig at man skulle presse appelsinerne, men jeg kunne ikke finde vores appelsinpresser, så jeg valgte bare at skrælle og skære dem, og sørge for at der ikke kom nogle sten med ned i blenderen.


Det blev en ret flot farve, og den smagte egentlig også ret godt, men det var lidt dumt at mig at tage frugtkødet med, for det gjorde konsistensen ret klam.

Jeg satte mig i udestuen på sofaen og slappede lidt af.
Lige pludselig kom Prudst og satte sig i hovedet på mig.

Det gør hun altid, så det er jeg rimelig vant til.

Men hun slap en skid/prut..ad,,hendes prutter er ikke ligefrem velduftende.

















Jeg lå og læste lidt i min bog.


Ved 12:-00-tiden gik vi igang med at fælde lidt flere træer.
Imens Prudst agerede sovetryne.



Lukkede hestene ud.



Jeg gik igang med at se pretty little liars igen.

Jeg er blevet helt besat af at de den serie..jeg elsker den. 






















Så fældede vi lidt flere træer.

















Efter vi havde arbejdet lidt mere, begyndte det at regne ret voldsomt, så jeg blev nødt til at køre græsslåmaskinen om i værkstedet imens det regnede, så jeg blev  plask-våd (græsslåmaskinen har jo ikke tage over, og den kører mindre end 30 km i timen, hahah.)

 Så jeg skiftede til min morgenkåbe.















Jeg så lidt mere pretty little liars. 



Lidt efter fik jeg noget andet tøj på, så vi kunne fælde lidt flere træer, for der var det stoppet med at regne. 









Far gravede et par rødder op.





Jeg kørte hen til brændestakken med træerne.














Så fodrede jeg kattene.








Og så lidt mere pretty little liars.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar