tirsdag den 11. august 2015

Quiche lorrain tærte-Tirsdag den 11 august 2015.



Op kl 09:00. 

Yaaaay, nutella er fantastisk at spise.



















 Lukkede hestene ud.







Gav dem lidt nyt vand. 




Vaskede lidt tøj.


 Musik..jeg hører altid musik..musik er fantastisk.



Jeg satte mig til at læse i min bog..det er faktisk ret hyggeligt at sidde udenfor i den friske luft, og fordybe sig i sin bog.



 Med kattene ved siden side, for de er der altid.

De er altid hos en.






























Vaskede lidt mere tøj. 

 Minnie var ude i stalden for at spise mus.

 Fik hunget en masse tøj op.



 Fik smagt en af de små is..jeg var dog ikke så vild med denne her, fordi det var en vailjeis, og jeg er ikke så vild med vanilje.




 Harald ville ihvertfald gerne have noget is(han fik dog ikke noget for det må katte jo ikke få)












 Lidt mere tøj.























 Jeg satte mig hen for at se lidt youtube.

 Og henad ved 16:50-tiden begyndte jeg at lave min quiche lorraine.

 Stegte lidt bacon.
 Den der dej jeg lavede igår skulle "foldes" ud i et tærtefad.

Det  var jeg vidst bare ikke så god til.
 Ind i ovnen i 10 minutter.
 Hold op, der skulle meget ost i.

Den ost jeg brugte(og der skulle bruges) var en Emmertalost.

 Oh my good..da den kom ud af ovnen, lignede den en kæmpe fejltagelse.

 Der blev puttet de færdige bacon i.


Nu skulle blandingen af æg og fløde i.

Det så rimelig ulækkert ud. 

 De små oste tern skulle derefter puttes i.

Jeg valgte dog kun at tage halvdelen af ostene i, da jeg ss det var lidt for ulækkert med for meget ost.
 Der skulle egentlig ikke peberfrugt i, men det gjorde jeg alligevel, for der skulle altså nogle grønsager i.


 Ind i ovnen i 30 minutter.
 Fodrede kattene imens tærten var i ovnen.
 Den så faktisk ret lækker ud, da den kom ud af ovnen.


 Den smagte faktisk okay..dog kunne man stadigse osteklumper..jeg spiste dog ikke osteklumperne.

Jeg vil dog ikke lave den igen...for den er ret usund og en anelse for mærkelig...så vil jeg hellere nøjes med de almindelige tærter.
 Ida skulle til guitar, så hendes veninde ventede til hun var færdig med guitar.

Så vi satte frozen på.

Det er altså en rigtig god film.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar