fredag den 21. august 2015

Juli goodiebox 2015.


Temaet for juli goodiebox er adventure coming up.



Teez be blushious sun kissed.

Jeg har faktisk fået denne i en anden goodiebog engang.

Det er en blush, der giver glød og varme i ansigtet.
Tag den på kindben og kraveben for en gylden nuance.







 Prisen for den fulde størrelse(3,5 gram)...(den  på billedet er den fulde størrelse)....er 189 kr.
 På hånden er den i en fin brunlig farve.
 Kevin Muphy color bug.

Det er en lille "kridtsten", som kan farve håret.

Der findes mange forskellige farver...jeg fik så den brune farve.

Den fungerer både som makeup og til at farve dit hår i en enkelt dag.

Man plejer dog kun at farve en enkelt hårlok, eller  spidserne af sit hår med den...jeg tror det er lidt svært at farve hele sit hår med den.
Prisen for den fulde størrelse (5 gram).....(den på billedet er den fulde størrelse) er 158 kr.

 I folderen er der en lille visning, på hvordan man bruger den.
 Sunspa spray-on-spf.

Det er en solcreme, der skal sprayes på kroppen.

Den lugter ihvertfald meget af solcreme og hårspray.

Jeg sys den stikker lidt, når den sprayes på, så jeg føler lidt at der er for mange usunde kemikalier proppet i den, da man netop kan mærke den stikke....den holder dog op med at stikke efter 1 minut.

Den er slet ikke fedtet,  og den efterlader huden skinnende og blank, ligesom de normale spray-solcreme.

Prisen for den fulde størrelse(125 ml)..(den på billedet er 125 ml) er 149 kr


 Garnier micellar water.

Det er en makeupfjerner og ansigts-vask i samme produkt.

Den påføres på en vatrondel, hvor du derefter kan rense dit ansigt..den er også fin til at køre over øjenlågene.

Den dufter ikke at noget, hvilket er rigtig dejligt.

Jeg elsker at få renseprodukter, da jeg bruger dem hver morgen.

 Prisen for den fulde størrelse(400 ml)...(den på billedet er 125) koster 70 kr.

Naked lips lip balm superfruits.

Det er en læbepomade, der fugter dine læber.

Den  indeholder kokosolie, og bærekstrakt.

Den er 97 % økologisk og 100% naturlig.

Prisen for den fulde størrelse(4,25 gram)...(den på billedet er 4,25 gram) koster 30 kr


 Den dufter faktisk meget af karry, og den er ret fedtet når den kommer på læberne.

Det er sådan en jeg lige kan bruge, inden jeg lægger mig til at sove, for så kan jeg ikke mærke at den fedter, da jeg ikke særlig godt kan lide ting man putter på læberne.
 Palmolive feel glamorous showerscrub.

Det er en kropsshampoo, der indeholder brombær, bourbon vanilje, dragefugt og en masse andre frugter.

Den gør dit bad mere eksotisk.

Prisen for den fulde størrelse(250 ml)....(den på billedet er 50 ml) koster 21, 95 kr.


 Den kommer ud lyserød, men farven bliver selvfølgelig ikke hængende efter badet...haha..

Den dufter virkelig virkelg godt og rent.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar