lørdag den 8. august 2015

Fastedag-Lørdag den 8 august 2015.

 Op kl 09:30.























 Idag har jeg faktisk klaret en dag med faste.

Jeg har kun drukket the og vand idag.

Når man faster kan man godt få hovedpine, dårlig ånde, træthed og ondt i leddene.

Jeg havde en smule hovedpine, træthed og ondt i leddene...men jeg har dog ikke haft dårlig ånde.

 Jeg gik op på mit værelse, da jeg ville male min vindueskarm.

 Jeg havde selvfølgelig min the med mig.

 Jeg fik ryddet mit vindue.
 Musik skal der til, så det hørte jeg på fuld knald.













 Der skulle noget afdækningstape til.





Hvidt på hvidt.






 Der var kommet en pakke til mig.
 Det var 2 gennemsigtige mobil-covers.




  



 Fordi jeg har fundet ud af at man kan klippe et billede ud af noget man sys er pænt, og lave det om til et smukt mobil-cover.




 Og så fik man maling i hovedet.







 Far var igang med grønthøsteren, så vi kan få lavet nogle høballer til hestene.

















 Hahaha, Alice fandt en trøje. hvor der var et billede af mig på..fra da jeg var en lille baby.

Min far kunne godt huske blusen..det kunne min mor ikke...haha, men det var bare sjovt...


Jeg satte mig til at se catch a christmas star.

































Fodrede kattene. 


 Jeg gik derefter ud på en markvandring.

























 Harald og Minnie tog med på markturen.


























Alice var igang med at male et bord..det er blevet ret flot.


 Det var lidt scary at hun bare havde sat sin computer til at høre musik på, på græsset.



 Vores farmor havde givet os lidt slik..men mig og Alice faster jo, så vi må ikke spise dem.

Ida faster ikke idag, da hun har været på arbejde næsten hele dagen.
 Hahaha, Prudst.






Og så var der blog-tid.









'


Ingen kommentarer:

Send en kommentar