torsdag den 27. august 2015

One of those days-Torsdag den 27 august 2015.




 Mit vækkeur ringede kl 08:30.
 Jeg lagde mig til at se mirror mirror (snehvide)







Og så stod jeg op kl 11:00.




 Det har bare været en af de dage, hvor jeg var mega tæt, og havde lidt dårligt humør.
Man skal have de dage sommetider..jeg tror det er sundt.









 Jeg satte mig til at se Pretty little liars.

Jeg fik faktisk set hele sæson 1.
Nu skal jeg bare finde en måde at se de andre sæsoner på.

 Lidt efter tog jeg hestene ud.

 Og lavede min bøf.


Det så ret klamt ud.


 Man skulle trykke huller i foliet med en gaffel.
 Den fik 9 minutter i mikroovn.


Prudst lå og sov i vinduet.


 Maden så faktisk rigtig godt ud, men det var ikke det bedste mad jeg har smagt..
Jeg kan nu bedre lide min mor, mormor og farmors mad.







Jeg gik igang med at prøve det der Hannah Montana-spil til playstation 2, som jeg har lånt på biblioteket for sjov.





 Det var virkelig virkelig kedeligt.
Jeg kan godt forstå det er til 6-årige børn.




Derefter spillede jeg Grand TheftAauto, som er mit eget spil..jeg har bare ikke gennemført det endnu, haha. 





 Da jeg ikke gad mere, gav jeg mig til at sortere gode og dårlige blåbær.






Prudst stod og underholdt mig.




Så kom hestene ind. 






















Kattene fik mad, og så lavede jeg blog. 





 Mit humør idag.
Derfor blev bloggen lidt kedelig idag,

















Nu vil jeg i bad:)..Håber på en bedre dag i morgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar