fredag den 7. august 2015

Overraskelseroadtrip-Torsdag den 6 august 2015.











Stod op ved 09:00-tiden ca. 









 Og 10:30 kørte mig, Ida,Alice og mor på en roadtrip.

Det skulle være en overraskelse, hvor vi skulle hen...kun Ida og mor vidste hvor vi skulle hen.

Mor var jo chaufføren, så hun skulle jo vide stedet, og Ida skulle lige approve om turen ville være succes, hvis vi tog derhen hvor overraskelsen var.





 Det eneste vi fik at vide var at turen ville tage ca 2 timer derop.

Vi stoppede på en rasteplads på vejen derop.

Det er dejligt at strække sine ben undervejs.



 Og så var vi ved destinationen.

Overraskelsen var nemlig danmarks største genbrugsbutik i Horsens.

Jeg må ærligt indrømme at jeg blev sådan lidt "øv", da solen skinnede rigtig skønt, og så havde de valgt noget, hvor man skulle være indenfor.

Jeg var heller ikke i humør til shopping idag..jeg føler lige i øjeblikket at jeg gennemgår en identitetskrise..Fordi at jeg ikke rigtig ved hvad dette år indebærer for mig mere.

Jeg kan ikke fortsætte på vuc, da jeg har svært ved matematik, og derfor ikke bestod det
.
Og det gør helt ondt i hjertet at jeg ikke fik sagt ordentlig farvel til klassen..og jeg var ikke engang forberedt på at skulle slutte så hurtigt...

Jeg fik heller ikke nået at melde mig til august-holdet på Hansenberg, da jeg ikke har haft en eneste chance for at melde mig ind, da jeg ikke var forberedt på at gå ud, og jeg havde jo planer om at forsætte på vuc.

Så jeg føler ikke rigtig jeg har styr på noget for tiden..AKA identitetskrise.


 Men det var virkelig stort derinde.








 Og der var masser af tøj...Noget mega grimt, og noget der var rigtig pænt. 


Jeg prøvede forresten en pæn kjole.

Men jeg købte den ikke, da jeg sys at den var lidt underlig omkring maven, hvor den var syet sammen.













Jeg tror jeg prøvede over 30 ting på, og jeg fandt kun 2 ting, jeg kunne lide.




 Jeg købte faktisk de der bukser der ligger på gulvet.


 Og denne her sorte kjole.
Den er faktisk mega lang, men den klædte mig godt.

 Ida er addicted til the, så hun havde selvfølgelig the med til os i en thekande.























Lidt efter kom vi til Juelsminde strand camping,hvor vi ville finde noget at spise.




 Det var en rigtig hyggelig fiskerby.





 Mig og Ida fik en baconburger.
Mor fik en kyllingesalat, og Alice fastede.

Alice vil prøve at faste hver anden dag i et halvt år.

Det var virkelig flot af hende at hun ikke bestilte noget mad på havnecafeen..godt gået.

 De der bådkartofler var bare helt perfekt lavede og sprøde.

 Mors mad.

 Derefter tog vi ned til stranden for at mærke vandet og soppe lidt.


Det var måske den smukkeste strand jeg nogensinde har set i danmark..hold op, den var lækker.

Jeg ærgede mig over at jeg ikke havde badetøj med.
 Grunden til at allebillederne næsten er snaps, er fordi at min telefon i øjeblikket er lidt proppet af ting(billeder af sange jeg skal have ind på min spotify) så det er lidt svært at gemme og tage billeder på en overfyldt mobil..

Men hvis den ikke var så fyldt, ville jeg have taget flere billeder.













På vejen hjemad sad jeg og læste lidt i min bog. 

 Lige nu læser jeg hush hush(tror jeg den hedder) det er nr 2 bog af den jeg læste, før den lyserøde bog jeg havde.
 Vi tog lige ind på kirkegården og besøgte min bedstefar, oldefar og oldemor.

Men det vil jeg gerne holde lidt privat, for jeg sys det er respektløst at ligge billeder ind af gravstene.






Vi skulle lige hurtigt ind på Bilka efter vindruer. 

 Og så var vi hjemme ved 21:00-tiden.

 Jeg tog mig en meget spontan løbe/gåtur.













 Der er jo zumba om ca 3 uger..det melder jeg mig helt klart til, hvis der ikke sker noget andet, der kan komme i vejen for det.

Det bliver det samme sted som sidste gang.

Min søster Alice vil måske også gerne gå til det.

Jeg håber faktisk også hun melder sig ind, for jeg skal vente 30 minutter inden det starter pga bustiderne.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar