torsdag den 20. august 2015

Irriterende grene-Torsdag den 20 august 2015.









Op 08:30. 

 Jeg tog mig et morgenbad.


















 Ida havde fri fra arbejde idag, så vi tog til sønderborg.












 Vi ventede på bussen i busskuret.















 Det er virkelig synd at busse er overmalet så meget med grafitti.

Det er ikke alle busser, men der er et par.

Ida havde en teori om at de brugte denne bus, til at skifte sæderne ud på..så denne bus fik de grafitti-overmalede sæder..så de andre busser, kan få rene sæder.
 Vi elsker at sidde helt omme bag i bussen.


 Vi startede med at gå op til biblioteket, da jeg skulle aflevere en bog(nr 2 af den bogserie jeg er ved at læse)





















 Derefter drog vi ind i lagkagehuset, da jeg rigtig gerne ville have en thebolle og en chokoladebolle..det kan jeg huske jeg købte et par gange, da jeg jo var i sønderborg hver dag, da jeg gik på vuc.:)

Nu er jeg der desværre ikke så tit.:(

Jeg tænker stadig på vuc, og ville så meget ønske at jeg havde trukket andet end molberegning, for så ville jeg have kunnet bestå det skide matematik.

Jeg viiil tilbage til vuc...


Jeg må dog ikke spise thebollen, for jeg faster stadig hver anden dag. 






Vi gik lige ind i kvickley. 

















 Efter ca 3 timer tog vi bussen hjem.













 Og så var vi hjemme.











Jeg er virkelig irriteret af de her grene, hver gang jeg skal give hestene vand i spande, da deres vandtrug stadig er i stykker.
Og jeg giver jo dem rent vand hver dag...så jeg får de der grene ind i hovedet omkring hver dag...irriterende. 


 Så dem skar jeg ned..dem gider jeg ikke at se på mere.


 Nu ser det meget bedre ud, og nu får jeg forhåbentlig ikke grene i hovedet mere.


 Det endte med at jeg skar alle træer ned til en passende figur.



 Jeg tror ikke der er nogen der opdager mit projekt, hahah...eller jo, der er ret mange grene nu.

 Det eneste jeg fik købt i sønderborg var en nedsat smoothie.

Men den må først drikkes i morgen.

 


Jeg gik igang med at slå græs.
Hver gang jeg slår græs, skær der noget med skærrene, så mig og min far måtte have den skild ad.

Og anden gang gad den ikke at klippe overhovedet, så måtte jeg prøve at skille den ad, og det var så en rem der ikke var blevet sat på.


 Men nu virker den heldigvis.








































 Da jeg var færdig fodrede jeg kattene.














 Ida havde bagt nogle boller der dufter viiildt godt, og det er viiildt øv, at jeg faster idag, så dem må jeg smage i morgen.



 Jeg valgte at lave blog ude i udestuen i aften.



 Og lidt youtube.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar