onsdag den 5. august 2015

Cool off-Onsdag den 5 august 2015.







 Indlægget bliver ikke så langt idag, da jeg bare har været sammen med en veninde, på stranden  i sønderborg, hele dagen:)
 Op kl 10:00





















Badetøjet er klar til at hoppe i vandet.


 Her til morges fandt jeg en film som mig og min klasse lavede engang i 2006.

Når jeg siger min klasse, så mener jeg min allerførste klasse, jeg nogensinde har haft.

Det er super dejligt at have sådan en film, for man var jo så sød i den alder.

Hahha, ej, vi ser alle så små og søde ud.

Og vores stemmer er bare så nuttede...omg..jeg var så exited da jeg fandt den...og jeg så den 2 gange..den varer kun 20 minutter med fraklippene.





 Der var kommet en pakke ind ad døren, til mig.
 Det var en selfie stick..så nu har jeg også  en....wuhuuu...i feel like a chinese.

Vi skulle lige afprøve den.


















































 Min far skulle også lige se den.:)


Lige da jeg skulle til at gå ud af døren havde Ida og Alice lavet en lækker middag...som jeg så ikke kunne være med til at nyde, da jeg skulle afsted med bussen. 

 Jeg fik kun 2 skiver kartofler.





Afsted med mig.






































På stranden, hvor vi solede os, læste i en bog, snakkede og badede en lille smule.

Vejret var ret solrigt, men alligevel lidt køligt. 


 Ved 18:00-tiden var jeg hjemme igen.







 Fodrede kattene.












Lukkede bisserne ind. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar