torsdag den 13. november 2014

Zumba aflyst?Onsdag den 12 november 2014.












Og så gik vi op til bussen.














Sønderborg.

















Efter geografi og dansk fik vi fri.
Jeg gik lige ind i borgen med en fra min klasse, for jeg manglede rugbrød.


 Derefter tog jeg hjem.



Der gik både en foran og en bagved mig, så jeg ville ikke lige tage en hulens masse selfies, haha. 



















 Jaja, de holder stadig møde de måger.
















Jeg nåede lige at komme hjem, de 3 minutter før ghost whisperer begyndte.







I pausen af filmen(det er jo på kanal 4 og der er der pauser indimellem) lavede jeg en smoothie.



Ida havde bagt småkager, med mit musli i.
De var faktisk ret gode.



I sønderborg efter skole, var mig og en fra klassen et smut inde i tigeren, og jeg fik købt et par blyanter.




Jeg kiggede lidt på noget engelsk vi havde lavet i engelsk.



Imens jeg lå på gulvet. 










Imens jeg stod og vaskede prudst´s madskål, så jeg en prudst skikkelse løbe hurtig forbi mig, efterfulgt af en skidelyd(i ved en der skider eller prutter ikke)..



Ja, jeg stod bare der i vores echrum(det er sønderjysk og betyder æggerum, man havde nemlig det i gamle dage til at placere sine æg i.)




Så skider hun fandme nede i den anden ende af gangen.

Og stikker af fra sin mad.
Gourmet-mad.





Jeg gik straks igang med at desinficere hele den ene ende af vores gang.

Efter ca 10 minutter kommer hun ind, og æder sin mad, som om intet var sket, årh, jeg elsker den kat:)
Sikke dog, Ida er en god opdrager, haah^^

Der var lidt rester tilbage fra igår som jeg varmede.


Hhaha, hun var der right away.









Jeg lagde mig ind i stuen igen og så youtube, prudst kom og satte sig på min ryg, jeg elsker når hun gør det, for det er en slags massage.







Jeg klædte om til zumba.














 Jeg havde de nye fede sko på.







Far kørte mig og Ida op til zumba.


Men der var overhovedet ikke nogen, af dem vi danser zumba med, andet en en af de andre damer.
Træneren var der heller ikke, og vi havde ikke hørt noget.

Der var kun derm der spillede håndbold.













Så vi gik hjemad.





Det var svært at gå  i de der høje sko, der for de er måske en størrelse for stor, så jeg skal nok have tykke sokker i dem.

















Så var vi hjemme.



Jeg fik smurt madpakke.





Jeg elskede enganf at se huse for millioner(million dollar listing), dengang den rigtig chad var med, nu er der bare blevet udskiftet i menneskerne, så nu kan jeg ikke lide at se det mere. 















Jeg lå og læste landboungdoms-blad(et blad for folk med interesse i landbruget)..imens prudst lå og sov på mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar