torsdag den 20. november 2014

Foredrag med Niarn-Torsdag den 20 november 2014.


























 Sønderborg.
Vi skulle faktisk have besøg af rapperen niarn, hvor han skulle fortælle om hans liv, alkoholisme og hans stofmisbrug..Så vi skulle ankomme kl 10:00, men jeg var ikke helt sikker, så jeg kom bare i skole til normal tid..men så fik jeg da også lavet nogle biologolektier.





Og så lidt youtube.






 Foredraget varede fra 10:00 til 12:00, og derefter havde vi matematik til 13:40.


 Foredraget var SÅ spændende, og bare at høre om det liv han har haft, det gav et stort indtryk på mig..jeg er glad for at jeg ikke drikker alkohol eller tager stoffer..bare det han fortalte..det var forfærdeligt.

Min forestilling var at han var en lidt flabet mand, pga hans sange, men han var det sødeste menneske, virkelig, og selvom jeg ikke kender ham, så er jeg så glad på hans vejene at han er clean igen(det har han været i 1 år og 6 måneder ca)..godt klaret af ham..

Så derfor ville jeg lige høre hans sange, men jeg er ikke lige til de der sange, så jeg kan ikke lide dem...














 Det er nogle forfærdelige navne.


Jeg gik lige hen og kiggede på hvad der kom i biografen.













 Og så tog jeg hjem, men jeg mødte Ida på busstationenen, så vi kunne følges.


























 Minnie.














 Hahaha, minnies blik på det her billede.







 Så var jeg hjemme.




Vores nye vaskemaskine var kommet.





 Harald var ved at æde en gæsts bil..haha..












Ghost whisperer.









 Jeg fik lyst til at gå en tur, så det gjorde jeg.


































'





































Jeg gik og løb..





























 Hjemme.

 Jeg sad og snakkede lidt med kattene.






 Kattemaaad.














 Jeg hentede sækkevognen, da jeg ville tage den nye vaskemaskine indenfor.





 Jeg var lige en tur ude i stalden til dyrene..
Hahaha, se lige pinkie:)


































Jeg fik lov til at pakke vaskemaskinen op. 






 Den ser sej ud.











Da jeg smurte madpakke, forfulgte hende den søde mig igen. 













 Biologilektier.













Ghost whisperer. 














 Danmarks næste topmodel.



 Blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar