onsdag den 19. november 2014

Sequenze-Onsdag den 19 november 2014.








 Jeg fik mig noget kvædethe til morgen.





















Afsted til skole.


 Sønderborg.













 Ja, fedt, så er krøllerne ude..


 Friiii:D
 Ida kom hen til min skole, og vi fik os en kakao til 5 kr på min skole.

 Vi gik lidt rundt, indtil vores bus kom ve 14:25-tiden.
 Et smut i fakta.

 Vi lavede et dele-køb på popcorn til 5 kr.
 Og så tog vi bussen.


 Mor var ude og handle, så hun kunne tage os med, så derfor ventede vi på busstationen.











Jeg kom hjem, lige til ghost whisperer.


 Men vores tv, virkede ikke...


Men efter ca 15 minutter virkede det, og jeg fandt ud af at jeg allerede havde set afsnittet.

Vi fik kaffe istedet.


 Og sad og snakkede.
 Ida spillede guitar.

 Mig og Ida spillede sequenze.


















 Mor havde lavet aftensmad, så vi spiste alle sammen.


 Jeg spiste med spisepinde fordi at jeg gerne ville.
 Og smurte madpakke, inden zumba.

 Gjorde mig klar til zumba, med idrætstøj.



 Youtbe.






 Jeg fik lavet mine negle.








 Mig og Ida ville løbe op til zumba idag, for at være varmet op til at give den gas









 Så var vi afsted, det var en meget dejlig og frisk løbetur.





























 Så var vi der i tide.




Og så var det færdigt.





 Mor hentede os.











 Baad, med tandbørste i munden, da mor skulle i bad inden hun skulle på arbejde, så jeg skulle hurtigt ud af badeværelset.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar