onsdag den 5. november 2014

Granatæble-Onsdag den 5 november 2014.


Jeg har fået øj 
 nene op for sangen fra popstars, jeg blir ved.





















Avis om morgenen. 




 Jeg skal fandme ikke have digital post...
Jeg sys det er MEGET hyggeligere med almindelig post...jeg ved ikke engang hvordan man får en digital postkasse.




 Afsted.
















 Sønderborg.




 Friii 2 minutter før,




 Jeg tog bare lige hjem.



 Jeg skulle da lige have et tyggegummi med.

 De rvar så mange med i bussen igen..jeg stod op ved midterdøren, og der var en pige der stod lige foran mig, og det føler jeg mig ikke særlig tilpas med at nogle jeg ikke kender står på den måde, så jeg vil sige at det var en ret akavet tur.
 Endelig ude.









 Det samme tal igen ,jeg tror jeg opdager det hver dag, det skræmme mig..








 Home is where i find love.







Hahha, jeg elsker når hun sidder og slikker sig, og så pludselig vælter, uden at lægge mærke til det, det er så sødt.








 Delte da lige min madpakke med prudst.











 Det her granatæble er virklelig stort.
  


 Jeg ville knække alle kernerne ud og lægge dem i en skål.
 Did somebody die here?..det ligner virkelig at en er blevet slået ned på bordet, end at det bare er et granatæble.






 Ghost whisperer.


Yeds, endelig.



 Jeg prøvede på at krølle lidt af mit hår...jeg har gået meget og overvejet af få permanentkrøller igen...jeg har kun prøvet det en gang før, og det var 5 år siden...
hende damefrisøren sagde at det ikke holdt så godt første gang, så hvis jeg får det anden gang, så tror jeg at det holder længere..

Jeg er bare lidt træt af mit hår for tiden..jeg vil mega gerne have langt hår,men det gtor som en snegl, så permanentkrøller ville være enormt pænt..



 Det ville give mit hår mere fylde,for jeg har noget ret tyndt og fladt hår.











 Ryddede op i køkkenet, mens Ida lavede mad.




 Yaaay, min gratis prøve på noget vaskepulver var kommet.




Lækker mad Ida havde lavet.




 Det ser ud som om at jeg skal æde Idas computer?
 Jeg ville spise med spisepinde til aftensmad.

Gulvparty.













Madpakke.


 Klædte mig på til zumba.








Far kørte mig og Ida til zumba. 













 Vi var der i god tid, så vi gik lige ind i cafeteriet, og kiggede på dem der spillede håndbold.


























 Så var zumba færdigt...det var virkelig kedeligt i aftes..jeg følte slet ikke at der var nogen stemning idag..
 Far hentede os.
 Tog et tiltrængt bad.
 Ja, jeg ligner en lort efter bad, år jeg står med en tandbørste i munden...i know..




 Blog.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar