fredag den 14. november 2014

BananchipsTorsdag den 13 november 2014.



  Idag var biologi aflyst da min lærer har fået en datter, og derfor er på barsel, så vi skulle først møde til matematik kl 10:45, så jeg stod op 07:30.
 JUSTIN BIEBER HAR LAVET EN NY SAAAAANG!!!, I love it.
 Da jeg stod ude på badeværelset. og gjorde mig klar, hørte jeg stribe miave udenfor vinduet, hun havde fanget en mus, så hun skulle roses op til skyerne.











































 Musli.



 Jeg lavede blog for igår.














 Men den lukkede sig ned af sig selv.
Og jeg skulle gå 10 over, så jeg kunne ikke nå at lave den.






 Så gik jeg afsted til skole.













Jeg mødte en mega nuttet kat på vej op til bussen.




På vej til bussen, kommer man forbi et hus, hvor der sidder(mest om sommeren) en ældre mand, og drikker et glas vand.
jeg tror ikke at han har en kone,
Idag da jeg kom forbi så stod han op og snakkede med en anden mand om en cykel, og jeg blev bare glad for at han havde en at snakke med, så jeg kom til at smile over hele fjæset, og jeg kunne slet ikke lade være igen, imens jeg gik forbi dem, haha, de gloede bare...








Lige da jeg kom hen til bussen, så kom den.




 Og efter et par minutter, var jeg i sønderborg.




Jeg gik lige i borgen.




















Jeg fortsatte derefter mod skolen.





Efter matematiktimen fik vi fri.



Jeg ville vente på at Ida fik fri, så jeg gik lidt rundt og ventede på hende.





Kvickley.






Jeg fik lige købt en kakao, som jeg kunne tage med mig, på min tur ned til havnen.










































De har fået hunget juledekorationerne op, det er så fint.




Vi gik hen og ventede på bussen, da Ida havde fået fri.





Så tog vi hjem, imens det regnede.









Vi kom forbi nogle sjove svampe.


Vi var hjemme lige til ghost whisperer.






Mig og Ida sad og spiste bananchips, imens vi så ghost whisperer.




aaaay, jeg vandt 25 kr...



 Jeg så lidt på noget matematik.








Mor havde lavet suppe. 

Jeg lavede blog for idag.






Ghost whisperer.















Og så var der danmarks næste topmodel.


Baaaad.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar