torsdag den 27. november 2014

Støvsuget værelset-Torsdag den 27 november 2014.






















 Denne her video er sjov.


Sønderborg. 
















Vi havde bare biologi og matematik idag.

Og da vi fik fri, var jeg lige i gina tricot ,søstrene grene og kvickley med en fra min klasse, da jeg lige skulle finde en kalendergave til min mormor.




 Og så tog mig og Ida bussen hjem, da hun fik fri, lidt efter mig.















 Gåtur hjemad.

Ida stod af ved bilka, da hun lige skulle hente en gave, så hun tog hjem en halv time efter mig.








 Det var så frysende og koldt at gå hjemad.


Jeg mødte en sød kat, men den ville ikke lige snakke med mig, den løb væk:) haha.




 Et fint og flot blad.





Hjemme, haha, min far kørte afsted lige da jeg kom hjem, han skulle lige hen til arbejdet et smut.


 Minnoe og prudst hilste på mig, da jeg kom hjem.
 Der duftede af boller, fordi at min mor havde bagt boller.













Boller, og de var rigtig gode.


 Ghost whisperer.








Hun var virkelig interesseret i min mad.



 Så skulle de kære små fodres.




 Jeg gik op på mit værelse.

 Jeg skulle have en ny pose i vores støvsuger.







 Så skal  der bare støvsuges.
















 Min seng skulle laves.
 #handywoman.






 Færdig.
 Jeg har en dejlig elevationsseng.

 Årh, jeg har savnet at kunne blive mast ned i sengen.











 Skrivebordet blev flyttet.
 Reolen blev flyttet.




 Hyggeligt.
 Smurte madpakke.
Nu er der ghost whisperer, og så danmarks næsye topmodel finale..jeg tror på sally :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar