mandag den 24. november 2014

Matematik aflyst-Mandag den 24 november 2014.











 Idag skulle vi kun møde til idræt, da matematik var aflyst.
Så det var skole fra 08:00 til 10:45.

 Jeg tog i skole med idrætstøj på.














Afsted til bussen. 



 Ida sad og tegnede sjove tin på vinduet, da vi ventede på bussen.

 Hyggelige lys over det hele.



 Idag fik vi en plads sammen mig og Ida.





 Sønderborg.











 Jeg havde lavet en fin frisure, hvor man bare bukker håret under hårellastikken.



 Og så havde vi fri.

 Jeg skulle lige ind og handle et par ting.


Jeg fik en sms fra min fars kollega, om jeg ville hjælpe dem med at passe svin i juleferien, da en af brasilianerne rejser hjem i uge 52, så der skal jeg hjælpe.

Jeg glæder mig sindsyg meget, det er så lang tid side jeg har arbejdet med grise, og jeg kan jo godt lide det.

Det bliver dejligt at duftem røre og arbejde igen.

Jeg har jo egentlig juleferie, men jeg arbejder gerne frivilligt med grise.


 Jeg tænkte at jeg kunne tage bussen 10:21.

 Skulle lige ind i borgen.






 Kvickley.

 Afsted til lagkagehuset.


 Jeg fik en varm kakao, og man får altid en smageprøvning af noget kage med.


 Hen til busstationen.
 Jeg sad og ventede på stenkanten.





 I bussen.











 Jeg tog en hurtigbus, så den landede i byens busstation, så der stod jeg af.

Mine ben gjorde SÅÅÅ sindsyg ondt, da jeg jo dansede bokwa i 2 timer igår, og vores lærer overraskede os med en cooperstest.
Så jeg havde bare så ondt i benene, da jeg skulle gå hjem.








































 Jeg gik op til kirken for at besøge min farfar..nu er det allerede 2 år siden han gik bort..(den 19 december 2012.)

 Men jeg blev der ikke så længe da de der arbejder oppe ved kirken gloede mega meget på mig da jeg gik derop, det var lidt ubehageligt.

Og jeg plejer altid at stå og snakke lidt, og fortælle min farfar hvordan det går, og hvad jeg har lavet osv(jeg ved godt han ikke kan høre mig, men hvem ved, måske sidder han deroppe og virkelig kan høre en.)



















 Nuurh en sød krage.





 Kan i se den der hvide ting der ligger ude på vejen?(bare rolig, det var ikke en kat.)..ja, den kunne jeg også se..

Da jeg så den, begyndte mit hjerte at hoppe mega hurtigt, for jeg tænkte jo at det var en af vores katte...jeg gik bare mega hurtigt hen til den, og kunne bare mærke at jeg var ved at tude, hvis det nu var en af vores.




Heldigvis var det bare en øldåse...MEN LAD VÆÆÆRE!! BRUG FOR FANDEN EN SKRALDESPAND...













Hjemme. 


 Hun opdagede mig ikke engang.
 Men der gjorde hun så.









 Der var kommet 2 pakker til mig.
















 Godbidder.













Gulvparty. 




 Jeg ramlede på en video på facebook..
Og skrev denne kommentar.



























 Jeg fik købt 2 yoghurter.
 Citronthe.
 Og reflekser..
En til Ida og en til mig.
 I den ene pakke var der en ring.
 I den anden var der bobby penne.













 Reflekserne skal sidde så lavt nede som muligt, men mine ben er for tynde til dem..så jeg skal sætte den længere oppe.











 Hvor er hun fin.
 Bare rolig, jeg bandt ikke knuder osv på hende, det kunne jeg aldrig finde på.



 Jeg ville pakke Idas reflekser på, for jeg kan godt lide når jeg giver en person noget, der re pakket ind.
 Prudst drak vand på det tidspunkt.
 Hun er min lille hjælper.





 Og så klippede jeg en hel masse tingeltangel.



















 Stribe sad og miavede udenfor døren, så jeg satte mig ud til hende.













 Hun fik et par godbidder.





 Jeg kan godt lide at genbruge kopperne fra diverse kakaoer.



 I med citronthe.
 Vand.

 Rør rundt.

 Låg på.

Jeg havde stadig ret ondt i mine ben, så jeg lagde mig på sofaen.





























Og så youtube.




 Hahahaha, jeg elsker når hun hopper op og sætter sig på klaveret, for hun sætter sig kun på den dybe toneende, så når hun bevæger sig, så klinger hele klaveret, og jeg sidder bare og skraldgriner.






 Jeg tændte kakkelovnen, fordi der var blevet lidt koldt.
 Mig og Ida tog med far til sønderborg, for at hente lidt ting.


 Vi sad og ventede i bilen, og så billeder på min computer.






 Min far havde købt brændte mandler, så dem delte vi alle 3.

 Vi tog dog alle ind på bilka.
















 Oppe ved harlad nyborg, så vi dette lys, og fine lyskæder, så der smuttede vi selvfølgelig op.






Det var et helt telt fuld af smukke lys, og julepynt. 







 Det var så smukt, og man blev helt i julestemning.























































 Vi tog derefter hjemad.



















 Da jeg fodrede kattene, begyndte det pludselig at regne, så jeg tog en regnjakke over bænken, så kattene ikke skulle blive våde, da deres rumper er for lange til bænkens bredde.

 Vi mangler kattemad igen.
 Jeg fik købt dette underlige vand i bilka, da jeg ikke troede at jeg kom hjem inden zumba, og jeg skulle jo have noget vand med.


 Og citronsaft, da vi manglede det.


 Og meget billigt plaster.

 En fin blå eyeshadow.






 Min far kørte mig hen til zumba.


 Og hentede mig igen, da det var færdigt.

 Harald var der da jeg kom hjem.
















 Pusser på.



 Smøre madpakke.

 Blog, og nu skal jeg i bad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar