tirsdag den 4. november 2014

Ordne hegnet-Tirsdag den 4 november 2014.




 Avisen skulle læses.






 Varm æblejuice.




 Jeg plejer at gå op til bussen ved 06:55-tiden, men Ida er enormt langsom til at komme ud af fjererne, så jeg er mega nervøs for at komme for sent til bussen, hun siger jeg bare skal gå, men jeg vil jo ikke have at hun måske misser bussen, så jeg fik et mindre sammenbrud inden vi skulle gå..

Jeg kan bare ikke have at man går sent, jeg er glad for at være i god tid.
 Jeg tog min the med udenfor, da den skulle køle af.














 Endelig afsted.






Ida skulle først mødes med hendes klasse ved 08:15-tiden da de skulle hen til alsion idag, så hun gik med hen på min skole.





Og vi drak en varm kakao.



 Haha, i billedkunst idag skulle vi lave med ler, det var ret fascinerende, men man føler bare at man laver en stor klump ler, istedet for noget pænt kunst.


 Vi fik lidt før fri, så jeg ville ind på kvickley.





 Jeg havde en enorm trang til hindbær..



 Jeg sad ved endnu en ret lækker fyr i bussen igen, bare lige så i ved det, haha ;D






















 Prudst begyndte at tage hul på plastikposen.
 Harald var like "elsk mig elsk mig"












 Minnie.






































Stribeee. 













 Yaaaaay.
 Nyt musli.


 Hegnet til vores heste var kind of bristet, så min farmor ville ikke lukke hestene ud idag, for vi kan ikke have at de render væk, det har vi prøvet før...så jeg måtte ud og ordne det.
 Jeg havde en gruppe hjælpere med.

 Sørg for at slukke stødhegnet først.

 Det er synd for dem at de ikke kunne komme ud idag pga hegnet..



Så de fik en gulerod.


 Vi skulle bruge noget strik.

 Så var det bare med at gå igang.










 Fy minnie, hun gik bare og strintede over det hele..jeg talte at hun strintede ca5 gange på ca 2 minutter.
 Men hun havde lige tid til at angribe en gren.






 Get it get it...vrik med måsen.











 Ghost whisperer.


















 Jeg havde samlet alt det mad jeg kunne finde..og åd det..hindbær og banan.
 Kakao.
 Risalamande.
 Jeg var MEGA træt ,og der var sindsyg koldt over det hele, så jeg tog min et 30 minutters hvil.







 Derefter skulle jeh ud og ordne lidt mere hegn.



































 Det var for mørkt tilsidst så jeg gik ind, jeg fik ikke gjort det hele, men nu er det sikkert til 2-3 dage.

 Rester af aftensmaden.

 Madpakke.

 Youtube.

 Der kom noget i tv, fra Alices efterskole, da de lige i øjeblikket holder teater på skolen..jeg husker da jeg gik på efter skole og vi lavede teater, det var mega sjovt, og det savner jeg faktisk..

Men på lørdag skal vi op og se Alices efterskoles teater.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar