lørdag den 15. november 2014

sov ret længe idag-Lørdag den 15 november 2014.








Årrrh, goood,jeg stod op kl 13....NOOOOO, jeg hader hader hader når man står så sent op.
Og der var ingen der vækkede mig.
 Jeg hørte hymns from nyneveh fra morgenstunden, så ved man at jeg er hooked på dem..jeg elsker dem.

 Jeg havde faktisk lyst til at have fletninger i mit hår idag..dont know why..











 Yaaaay, mit world animal protection kom.



 Det er en underskriftssamling der hjælper herreløse hunde med at få et godt hjem,istedet for at de bare bliver dræbt eller aflivet.

Og det ville jeg gere skrive under på.
Så som belønning for man en hundetegn med ens navn og adresse på, som man kan hænge på ens hunds halsbånd.

Vi har dog ikke en hund, men det ønsker jeg en dag.

 Dækker lige min adresse.

 Den kom på min taske istedet for på en hund.

 Jeg havde lige lyst til at læse lidt i mit blad.





 Imens jeg hørte hymns from nyneveh.



 Var lige ude og se til kattene, da jeg skulle finde en pensel i vores værksted.




 Minnie.


 Harald.



























 I got it.


Og så tog jeg mig da lige en løbe tur på marken. 















 Pinkey og bruno lignede verdens største spørgsmålstegn da jeg kom løbende på marken, og sang.hahaha, deres ansigtsudtryk er priceless.
































 Jeg gik op på mit værelse.








 Og hvad hørte jeg??..hymns from nyneveh.
 Mit mål var at male den øverste kant.















Men jeg fik faktisk malet hele væggen, det tog også resten af dagen. 





 Ved 17:21- var jeg helt færdig med at male væggen.









 Fodrede kattene.











 Jeg ville skære et æble over til en smoothie.

 Men kom til at knække vores den bedste skrællekniv i skuffen...ups.
 Årh, hvor hyggeligt.










 Smoothie.









Satte mig ind i stuen sammen med prudst, og så youtube.








 Hvis i er interesserede i hendes kanal hedder hun makeupbymandy24..
 Mor lavede aftensmad.




Nu ser vi tomgang og familiehygger.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar