søndag den 23. november 2014

Hygge hos faster med familien-Lørdag den 22 november 2014.










 Ville have stået op kl 08:00, men stod op 10:30.
 Jeg tog mig et bad.





Morgenmad.















 Jeg så gift ved første øjeblik.










 Da kl blev hen ad ved 13:00-tiden, gjorde vi os klar til at tage hen til vores faster og besøge hende.




 Det er altid mig der sørger for bilunderholdningen.
 Så kørte vi afsted.


 Og læste blade.






 Ankom ved 14:00-tiden.






'























 Vi (mig, Ida og Alice tog lige en tur til fakta.)









Nuuurh, marcipangrise,



 Det her er bare sååå nuttet, det har jeg aldrig set før.
Små bakker, og æsker som legetøj.



 Hvis jeg nu var en lille pige(Mai-Britt 7 år), ville jeg have ELSKET de her dukker..



























Det regnede. 


















Vi spillede spil. 







 Og så kørte vi hjem.








På vejen hjem så vi lidt youtube, snakkede og hørte musik.










 Hjemme.
 Hindbær.







 Kattene skulle have mad.
















 Wuup wuup nyt cover.


Det
 Det her var bare ved at være lidt slidt.
 Hele familien hyggede os med en film.



 Med dyne.







 Alice sad ude i stuen og hørte musik efter filmen, og vi har noget med at skrive til hinanden(interne jokes ik.)









Efter filmen sad vi og kiggede billeder fra da vi var 12-17 år ca, det er så hyggeligt at se, vi sidder og disser vores tøjsmag, for vi havde virkelig en grim tøjsmag dengang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar