lørdag den 29. november 2014

Black friday-Fredag den 28 november 2014.


















 Min far ville gerne køre mig op til bussen,så jeg kunne lige nå at læse avis.
Ida skulle nemlig møde senere i skolen.

 Når man kører med far op til bussen,så ka man godt regne med at kulle vente i et par minutter og det er SÅÅÅ koldt.




Sønderborg. 




Sønderborg.









Så kan jeg hente min goodiebox. 




Da vi havde fået fri, tog mig og en fra min klasse til black friday i bilka så der gik vi hele vejen til.

Der var vi i et par timer, og da hun skulle hjem,gik jeg hele vejen til sønderborg igen, for at gå i kvickley.












Jeg tog lige ned og købte en sand and salad til aftensmad. 













Og så var det ellers hjemad med bussen.



Jegskulle sidde og vente i 10 minutter på bussen.









Og jeg hørte selvfølgelig the heart wants what it wants med selena gomez.







Min mor hentede mig, da jegstod af, og det var frygteligt koldt.


Hjemme. 

Søde prudst.










Hyggeligt.



Jeg fik købt en primer fra elf til 19 kr.



Neglelak fra essie til 49 kr.







Concealer, og den kan jeg ikke huske prisen på.


Gele primer, og jeg mener den kostede noget med 60 kr.

Tresemme keratin shampoo.


En flænge i himlen dvd, den er genial god den film.

Til jeg tror det var noget med 35 kr.





Silica piller til noget med 60 kr, tror jeg nok.
Det vedligeholder hår, hud og negle.
Og den ser således ud.




Der var en grastis prøve på noget bodylotion, så jeg tog 3(til mig, Ida og Alice)






Skrabelod,men jeg vandt ikke noget.
2 af de sammen tørklæder, men i forskellige farver.
Et hvidt.
Og et gråt.
De kostede begge 24:95, da de før kostede 87, men der var jo black friday.

Der var som sandelig også kommet en pakke til mig, da jeg kom hjem.
Det var en af de neglelakker, jeg i forvejen har, men er ved at løbe tør for.









Det er helt tilfældigt hvor, hvornår og hvor mange pailletter man får men på sin negl.



 Så var der afslappet-tid, tv og hygge.



Jeg var godt nok også træt.











Alice og far ville også gerne ind på bilka og se på black friday-varer, så vi tog til bilka..Ida og mor ville ikke med.













 Og så tog vi hjem igen en time efter.










 Så var vi hjemme.





Jeg fik købt en lyskæde til mit værelse.


96 kr.
4 duftslys til mit værelse.
15 kr pr lys.
2 med æbler og kanel.

2 med kirsebær



2 puder.
79 kr pr pude.





Et giga-blædt uldtæppe i rød.
Årh, det er så dejligt blødt.
til 79 kr.




Min mormor får hvert år 24 pakker, hvor hun åbner en om dagen, indtil jul(pakkekalender),så dem begyndte vi at pakke ind.
 
Mig og Ida sad i stuen og pakkede dem ind, Alice var i bad, så hun fik ikke hyggen med.

Det var ret sent, men whatever, de skulle pakkes ind i aften, da vi skal ud til mormor med dem i morgen.




Bare rolig hun har ikke en computer.



Jeg var færdig ved 01:35-tiden.
I seng med os.

I går vandt sarah i danmarks næste topmodel.

Min ynglings var sally.



Og min 2 ynglings var lu.

Og i vild med dans vandt silas og Sarah.

Mine favoritter var dog mads vad og paprika.

Mads vad er ALTID min favorit, han er så sej, og jeg er stor fan af ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar