lørdag den 8. november 2014

Teater på Alices efterskole-Lørdag den 8 november 2014.










 Stod op klokken 08:16 ca.
 Jeg havde de der krølle-tingester i mit hår igen i na
 Så det gav flotte krøller.













 Makeuppen var msåke lidt for meget, jeg fotrød det ihvertfald, da jeg var gået ud af døren.

 Morgenmad.





Mig og prudst gik lidt rundt for at se efter noget underholdning til turen.



 Blade.


 Ved 09:30-tiden kørte vi afsted til færgen.





Vi lånte farmors bil. 




 Vi skulle med færgen kl 10.00.













 Det gyngede idag, jeg elsker når færgen gynger, det er så afslappende..færger er også mit ynglingstransport.






































 Jeg havde lige et pat småmønter, da mig og Ida gerne ville prøve spillemaskinen.

 Vi vandt ikke noget, og man kunne heller ikke bruge 50-ører, så jeg brugte kun 2 kr på det.
 Efter ca 50 minutter var vi på fyn.



















Vi kørte lidt rundt, for der var 1 time til at teateret begyndte.
Vi tog på netto. 





 Selvfølgelig køber jeg hindbær.



 Og romkugler, de så lækre ud, MEN det var en fejl..de var ret ulækre.
 Billigt tyggegummi.


 Og så tog vi på brugsen, for at tisse.




Og selvfølgelig købte jeg et skrabelod, for jeg VIL bare vinde nogle penge, fordi jeg gerne vil købe en bil til min mor og far.
betale regninger for vores bed and breakfast.
hjælpe dyr og mennesker i nød.
Shoppe.
rejse med familien.
Give et par penge til venner.


 Så var vi på Alices efterskole.
Ollerup musik efterskole.




 Teateret hedder Henrik fylder år.

Alle familier blev delt op i 2 hold, så det ene hold startede med at se teater(os), og det andet hold startede med at spise frokost og kage.

Reaterstykket varede fra 13 til 15, men det var virkelig godt lavet, og man kunne godt mærke at det var på et højt niveau.

De er meget gode til at synge, og lave skuespil.

Efter teaterstykket fik vi en meget god fransk suppe, og kage, the og kafe.






















 




 Vi var lige inde og se Alice og hendes roomies værelse, vi har jo faktisk ikke set det siden hun startede på efterskolen, så man kunne godt se at de var flyttet ind.



 Vi var der hele dagen, men jeg har ikke taget så mange billeder, for det havde jeg ikke tid til,´:)

Vi tog også hjem 17:25.

De har forlænget weekend, så de skulle hjem.






 Vi ankomtil færgen, og skulle vente til kl 19:00, for der gik færgen.







Jeg vandt desværre ikke noget.


 Endelig kunne vi køre ind på færgen.















 Vi mødte en af vores lærere fra friskolen.
Hun var min engelsklærer, og den bedste jegnogensinde har haft.

Mig, Ida og Alice sad lidt og snakkede med hende, om hvordan det gik for os, og om skolen havde det fint endnu osv.

Det var enormt hyggeligt at møde hende, og jeg tror hun blev glad for det.

Jeg savner godt nok også lærerne, meget meget meget.



Ida og Alice tager til københavn i morgen tidlig kl 07:00, fordi at de skal til koncert med morissey, som de er fan af.

Jeg er ikke fan af ham, så jeg tager ikke med, koncerten koster 600 kr, og turen derover er også ret dyr, så jeg skulle spilde ca 1000 kr, på noget jeg ikke er fan af, og det vil jeg ikke.

Men årh, hvor er jeg misundelig, jeg vil også til københavn..men jeg er glade for at de har muligheden for at se deres idol.


 Og så var vi hjemme ved 20:30-tiden.






 Mor har købt de sødeste lysehuse.
 Så var det tid til at fodre kattene.



 OMGGGGG!!!, jeg er en skovl gange 3 millioner.

Jeg skulle klippe en ny pose kattemad op, og den tabte jeg selvfølgelig ud over det hele.

 Ida sys åbenbart det var fedt med den tommel op.
















 Hauuuul fra netto.
 Leggins.
 Læder foran.

 Almindelige  bukser bagved.


 Ja, ups, je gjorde det igen...sko MEN de havde kostet 100 kr, og nu var detkun 60  kr.

De er virkelig flotte, og behagelige at gå i.





 Hvor smukt.



 Og igen lidt bær.


 Min aftensmad var bare et parisertoast.



 Blog.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar